Zbirke Državnega zbora RS - predlogi aktov

Show details for EVIDENČNI PODATKIEVIDENČNI PODATKI


POROČILO SVETA ZA RADIODIFUZIJO ZA LETO 2007





Ljubljana, julij 2008


KAZALO

KAZALO

I. UVOD

II. PRISTOJNOSTI IN NAČIN DELA SVETA ZA RADIODIFUZIJO

III. DEJAVNOSTI SVETA V LETU 2007


IV. PREDLOG DRŽAVNEMU ZBORU REPUBLIKE SLOVENIJE



I. UVOD
Leto 2007 je bilo prvo »polno« leto delovanja Sveta za radiodifuzijo (v nadaljnjem besedilu tudi: Svet) v novi sestavi. Novo sestavo Sveta je namreč Državni zbor RS izvolil konec leta 2006, po poteku petletnega mandata članov Sveta, ki so bili vanj izvoljeni leta 2001. »Novi« Svet se je še isti mesec po izvolitvi sestal na svoji 1. redni (konstitutivni) seji in sicer 22. novembra 2006.

Nova sestava Sveta, imenovana z Odlokom o spremembah Odloka o ustanovitvi Sveta za radiodifuzijo (Uradni list RS, št. 115/06), ki ga je sprejel Državni zbor RS in je pričel veljati 11. novembra 2006 je ohranila enako število članov – sedem. Člane Sveta imenuje Državni zbor RS na podlagi javnega poziva, na katerega se lahko javijo kandidati s področja prava, telekomunikacij in informatike, avdiovizualne kulture, ekonomije, novinarstva in komunikologije. Člani Sveta, katerim mandat se je pričel novembra 2006 so:



Leta 2006 je bil sprejet Zakon o spremembah in dopolnitvah Zakona o medijih (Uradni list RS, št. 60/06; v nadaljnjem besedilu: ZMed), ki je nekoliko spremenil pristojnosti Sveta. Pristojnosti Sveta, v skladu s katerimi izvaja svoja dela, naloge in obveznosti izhajajo predvsem iz 100. člena ZMed in so naslednje:

Hkrati z zgoraj navedenimi, pa nekatere pristojnosti določa tudi druga zakonodaja:

- Zakon o elektronskih komunikacijah (Uradni list RS, št. 43/04 in 86/04-ZVOP-1, v nadaljnjem besedilu: ZEKom) določa vlogo Sveta pri uvedbi postopka javnega razpisa za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije ter pri oceni in izbiri ponudnikov, ki kandidirajo na javnem razpisu.

- Zakon o Radioteleviziji Slovenija (Uradni list RS, št. 96/05, v nadaljnjem besedilu: ZRTVS-1) določa vlogo Sveta v postopkih izdaje odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc javnemu zavodu Radiotelevizija Slovenija in sicer mora Svet v tovrstnih postopkih podati predhodno mnenje.

Način dela Sveta ureja Poslovnik Sveta za radiodifuzijo, sprejet na 3. redni seji, 23. januarja 2007 in objavljen v Uradnem listu RS, št. 14/07 (v nadaljnjem besedilu: Poslovnik). Skladno s 14. členom Poslovnika, Svet odloča na rednih, izrednih in korespondenčnih sejah, za pripravo strokovnih podlag pa lahko ustanovi stalne ali občasne strokovne delovne skupine (1. odstavek 12. člena Poslovnika).

Od začetka mandata nove sestave Sveta, pa do konca leta 2007 se je Svet sestal štirinajstkrat na trinajstih rednih sejah in sicer na dveh v letu 2006 in dvanajstkrat v letu 2007:


Poleg rednih sej je Svet v letu 2007 izpeljal tudi dve korespondenčni seji.

Svet je v letu 2007 ustanovil tudi tri delovne skupine (delovna skupina za pripravo predloga letnega načrta za leto 2007, delovna skupina za pripravo predloga prenovljenih programskih meril in delovna skupina za prenovo internetne strani Sveta za radiodifuzijo), ki so se skupno sestale na enajstih sestankih.

Svet za radiodifuzijo je v letu 2007 deloval na več različnih področjih v skladu s svojimi pristojnostmi in odgovornostmi, kot te izhajajo iz prej omenjenih zakonskih določil. Z namenom učinkovitega delovanja je Svet v začetku leta 2007 sprejel načrt dela za zadevno obdobje, zajeto v tem poročilu.

1. Plan dela Sveta za radiodifuzijo za leto 2007

Svet je na svoji 5. seji dne 27.03.2007 soglasno sprejel Plan dela Sveta za radiodifuzijo za leto 2007, v besedilu, kot sledi:

»Naloge, ki jih bo Svet za radiodifuzijo opravljal v letu 2007, so naslednje:

- sprememba poslovnika (že sprejet)
- sodelovanje v postopkih javnih razpisov za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije
- prenova programskih meril na javnih razpisih za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije (v teku)
- obravnava vlog javnega zavoda Radiotelevizija Slovenija za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije
- podaja predhodnega menja v postopkih dodelitve in odvzema statusa programa posebnega pomena
- obravnavanje vlog za pridobitev 20 ali več odstotnega deleža lastninskega ali upravljavskega deleža oziroma deleža glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja
- podaja predhodnega mnenja v postopkih izdaje, prenosa in razveljavitve odločbe o dovoljenju za opravljanje radijske ali televizijske dejavnosti
- vključitev v proces digitalizacije, sodelovanje v javni razpravi (rok 19.03.2007) o predlogu Zakona o digitalni radiodifuziji, po možnosti skupaj s Svetom za elektronske komunikacije in APEK-om (v teku)
- spremljanje in sodelovanje pri bodoči razdelitvi radiodifuznega spektra (razdelitev po multipleksih, DVB-H, DVB-SH, WIMAX, koliko kanalov za HDTV? Kateri band uporabiti?)
- pobude za nadzor nad izvajanjem programskih zahtev in omejitev iz Zakona o medijih:

- nadzor nad izvajanjem določil 84. člena Zakona o medijih ter podzakonskega predpisa s katerim minister določi vizualni simbol ter akustično in vizualno opozorilo iz tretjega odstavka 84. člena Zakona o medijih in način njegovega objavljanja ter predpiše načrt za njegovo promocijo
- pobuda za spremembo 86. člena ZMed
- vključitev v 33. delovno skupino za pripravo stališč zakonodajnih postopkov EU (Kultura in avdiovizualna politika) pri Ministrstvu za kulturo
- spremljanje novosti pri regulaciji televizije, ki jih prinaša sprememba evropske direktive o televiziji brez meja (po novem direktiva o avdiovizualnih medijskih storitvah)
- spremljanje evropskih usmeritev na področju regulacije t.i. novih medijev
- spremembe in dopolnitve podzakonskih aktov: - sodelovanje sveta pri reševanju problematike slišnosti radijskih postaj
- ocenjevanje pokritosti (ker trenutno veljajo samo merila za prizemno radiodifuzijo, hitre spremembe, ki jih prinaša dogajanje na področju kabelske TV, posebej pa razvoj IPTV in mobilne TV ostanejo zunaj nadzora!? Ali lahko toleriramo takšen trend?)
- uvedba instituta varuha radiodifuznih pravic
- ocena stanja na področju radiodifuzije
- poročilo za Državni zbor Republike Slovenije za leto 2006 ( v teku) in 2007
- prenova spletne strani in logotipa SRDF (števec obiskov, slike in nekaj informacij o članih sveta)
- izobraževanje članov sveta (npr. o delovanju radiodifuznega sistema - obisk oddajnika)
- srečanje z izdajatelji radijskih in televizijskih programov
- spremljanje in ocena stanja na področju radiodifuzije; v funkciji tega bi bilo smiselno, opraviti pregled stanja podeljenih radijskih frekvenc po oddajnih točkah; narediti tabelo vseh radijskih in tv programov, ki bi vključevala tudi podatke o poslušanosti/gledanosti teh programov pridobljene na podlagi anket poslušanosti/gledanosti
- obravnava morebitnih pripomb, pritožb, pobud ipd., ki jih pridobi SRDF s strani različnih deležnikov na področju radiodifuzije
- spodbujanje preventivnega delovanja institucij in organov kot tudi drugih deležnikov na področju radiodifuzije in zavzemanje za nerepresivne metode in pristope
- pridobitev pregleda pobud zainteresirane javnosti za javne razpise za dodelitev radijskih frekvenc od leta 2000 dalje
- druga dela in naloge v skladu z zakonodajo in predpisi.«


Svet je v skladu z dogovorom, sprejetim na 19. seji Odbora Državnega zbora Republike Slovenije za kulturo, šolstvo in šport, ki je bila dne 11.1.2007, poslal plan dela Sveta za radiodifuzijo za leto 2007 Državnemu zboru Republike Slovenije v vednost (dopis št. 0012-89/2007/1 z dne 07.08.2007).

Iz celotnega nadaljevanja poročila je mogoče ugotoviti, da je bila velika večina načrtovanih nalog uspešno opravljena.



Svet za radiodifuzijo je opravil kar 78 % nalog katerih uresničitev si je zadal za leto 2007 in jih iz tega razloga tudi sprejel v svoj načrt dela za navedeno leto. Razliko do 100 % uresničitve načrta dela za leto 2007 predstavljajo naloge, ki v letu 2007 niso bile uresničene in se delijo na naloge, ki jih je Svet za radiodifuzijo prenesel v načrt dela za leto 2008 (16 %) in tiste, ki so ostale dejansko neopravljene (6 %). Od t.i. prenesenih nalog, se v času pisanja tega poročila lahko tri od njih (10 %) že uvrsti v kategorijo opravljenih, nalogi, ki sta opredeljeni kot neopravljeni (6 %) in ju Svet ni prenesel v načrt za leto 2008 pa se dejansko nista opravili, saj Svet pri realizaciji obeh projektov katerih del sta bili nalogi, kljub svoji zainteresiranosti ni sodeloval.



2. Dovoljenja za izvajanje radijske ali televizijske dejavnosti

Svet za radiodifuzijo je v letu 2007 v predhodno mnenje od agencije prejel šestintrideset (36) vlog različnih radijskih ali televizijskih izdajateljev od katerih se je triintrideset (33) vlog nanašalo na izdajo dovoljenja za izvajanje radijske oziroma televizijske dejavnosti, tri (3) pa na prenos dovoljenja za izvajanje radijske oziroma televizijske dejavnosti.

Na podlagi svoje novelirane pristojnosti iz 100. člen ZMed, je Svet sprejel triintrideset (33) sklepov, s katerimi je odločil o vseh prejetih vlogah in sicer:

- s tridesetimi (30) je izrazil pozitivno predhodno mnenje od tega: - z enim (1) se je odločil da ne daje pozitivnega predhodnega mnenja k izdaji dovoljenja,

- z enim (1) pa se je vzdržal podaje predhodnega mnenja z izdaji dovoljenja.

Z enim (1) sklepom se je Svet izrekel, da o štirih (4) predmetnih vlogah ne bo odločal, saj je Agencija po izteku roka za podajo predhodnega mnenja, pred odločanjem Sveta o predhodnem mnenju, odločila o izdaji dovoljenja za izvajanje radijske oziroma televizijske dejavnosti.


odločitvev številuv odstotkih
pozitivna3083
negativna13
vzdržan13
ni odločal411
skupaj36100


Št.IzdajateljProgram
1.Javni zavod za KTV in informiranje Slovenska BistricaStudio Bistrica
2.Ivanuša Martin, s.p. – VideoprodukcijaTelevizija Ptuj
3.J&V, d.o.o.Televizija Ljubljana
4.JTV, d.o.o. Televizija Šiška
5.R Kanal +, d.o.o.TV R Kanal +
6.ASPN, d.o.o.Šport klub
7.Samo Sadnik, s.p., »Studio Forma«Savinjska televizija
8.Veselič Branko, s.p., RTV servis, trgovina, vzdrževanjeSkupni televizijski program občin Destrnik, Dornava, Gorišnica in Markovci
9.Berakovič Anton, s.p., AB VideoprodukcijaLokalna TV Trbovlje
10.Oron, zavod za obveščanje, raziskovanje, organiziranje in načrtovanjeTelevizijski kanal Loška dolina
11.Neviodunum, zavod za kulturo in odnose z javnostmiTV Krško
12.Občina Miklavž na Dravskem poljuLokalna televizija občine Miklavž na Dravskem polju / TVM Miklavž
13.EVJ Elektroprom, d.o.o.ETV
14.Koroška regionalna televizija, d.o.o.Koroška regionalna televizija
15.Radio Gaja Vesna Lujinović s.p.Radio Gaja
16.Aldeks, d.o.o.Mega Radio
17.Glasnik, d.o.o.Radio Grom
18.Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Slovenija 3 /SLO 3/
19.Infonet Media, d.d.Radio 6
20.Radio Tednik Ptuj, d.o.o.Radio IN
21.Zavod KTV MedvodeTelevizija Medvode
22.Rajko Orel, s.p.Radio Kras
23.Studio Moderna, d.o.o.Top Shop TV
24.Kočevski val, d.o.o.Kočevski val
25.Zveza Romov SlovenijeRadio Romic
26.Podjetje za informiranje, d.d. / Radio Murski val, d.o.o. Radio Murski val
27.Kolmar Ena, d.o.o.Radio Sonce
28.Čarli, d.o.o.Golica TV
29.ATM Elektronik, d.o.o.ATM TV Kranjska Gora
30.TELEFILM Silvo Lešnik, s.p.Televal
31.Fikret Zukanović, s.p.Radio Diamant
32.B. & B. Belna, d.o.o.Radio Pohorje
33.Biroteh, d.o.o. / Radio Belvi, d.o.o.Radio Belvi Gorenjska
34.Optimedia, d.o.o. / Radio Šport, d.o.o.Radio 1, 107,9; ENA
35.Vigred, d.o.o.TV Krpan Laško
36.Zoran Kodela, d.o.o.TV (televizija) Eksodus


Št.
Ime radijskega program
Imetnik dovoljenja za izvajanje radijske
dejavnosti
1.
1TR (EN-TE-ER)NTR, LOGATEC, d.o.o.
2.
Alpski valRadio Kobarid, d.o.o.
3.
Europa 05Brus Mediji, d.o.o.
4.
Informativni valQUADRUM, d.o.o.
5.
Kočevski valKočevski val, d.o.o.
6.
Koroški radioKoroški radio, d.o.o.
7.
Mariborski radio Študent - MaršZAVOD MARIBORSKI RADIO ŠTUDENT – MARŠ
8.
Mega RadioAldeks, d.o.o.
9.
Moj Radio 1Moj radio, Boris Sušin, s.p.
10.
MojRadioMoj radio, Boris Sušin, s.p.
11.
Pomurski madžarski radio - Muravidéki magyar rádióRadiotelevizija Slovenija, javni zavod
12.
Radio 1 107,9; ENA LJRadio Šport, d.o.o.
13.
Radio 1 Dolenjska; ENA NMRADIO PRO 1, d.o.o.
14.
Radio 1 Gorenjska; ENA GORRadio 1, d.o.o.
15.
Radio 1 Krvavec; ENA KRRadio 1, d.o.o.
16.
Radio 1 Obala; ENA KPRadio 1, d.o.o.
17.
Radio 1 Portorož; ENA PORadio 1, d.o.o.
18.
Radio 1 Primorska; ENA NGQUADRUM, d.o.o.
19.
Radio 1 Štajerska; ENA MBRadio 1, d.o.o.
20.
Radio 6Infonet Media, d.d.
21.
RADIO 94RADIO 94, d.o.o.
22.
Radio AktualRadio Glas Ljubljane, d.d.
23.
Radio Aktual 07Radio Brežice, d.o.o.
24.
Radio AlfaRadio Alfa, d.o.o.
25.
Radio AntenaRadio Antena, d.o.o.
26.
Radio BaklaNoblesse, d.o.o.
27.
Radio Belvi GorenjskaRadio Belvi, d.o.o.
28.
Radio Belvi KranjRadio Belvi, d.o.o.
29.
RADIO BREZJERadio Brezje, d.o.o.
30.
Radio CapodistriaRadiotelevizija Slovenija, javni zavod
31.
Radio CaprisRadio Capris, d.o.o.
32.
Radio CeljeNT&RC, d.o.o.
33.
RADIO CELJSKI VALMOŠKOTEVC MARKETING, d.o.o.
34.
Radio CenterRadio Center, d.o.o.
35.
Radio CityRadio City, d.o.o.
36.
Radio DiamantFikret Zukanović, s.p.
37.
Radio EkspresR GAMA - MM, d.o.o.
38.
RADIO ENERGYPUNTAR, d.o.o.
39.
Radio FantasyŠprah, d.o.o.
40.
Radio Fantasy MariborŠprah, d.o.o.
41.
Radio Fantasy VelenjeŠprah, d.o.o.
42.
Radio GajaRadio Gaja Vesna Lujinović, s.p.
43.
Radio GeossMAHKOVEC Š & D, d.n.o.
44.
Radio Goldi - Savinjski valRadio Goldi Savinjski val, d.o.o.
45.
Radio GorencRadio Gorenc, d.o.o.
46.
Radio GROMGlasnik, d.o.o.
47.
Radio HITR Domžale, d.o.o.
48.
Radio INRadio Tednik Ptuj, d.o.o.
49.
Radio KAOS, konvergenčni audio sistemiSKUPINA KAOS, d.o.o.
50.
RADIO KOPER /RADIO KP/Radiotelevizija Slovenija, javni zavod
51.
RADIO KRANJ - GORENJSKI MEGASRČEKRadio Kranj, d.o.o.
52.
Radio KrasRajko Orel, s.p.
53.
Radio KrkaRadio Krka Novo mesto, d.o.o.
54.
Radio KumRadio Kum Trbovlje, d.o.o.
55.
Radio Laser Slovenj GradecLASERR, d.o.o.
56.
RADIO LJUBLJANASODA, d.o.o.
57.
Radio MariborRadiotelevizija Slovenija, javni zavod
58.
Radio Maxi - Prleški valRecal, d.o.o.
59.
RADIO MURSKI VALRadio Murski val, d.o.o.
60.
Radio NET FMRADIO NET, d.o.o.
61.
Radio NovaNova Nova, d.o.o.
62.
Radio OdeonArtist, d.o.o.
63.
RADIO ODMEVRADIO CERKNO, d.o.o.
64.
Radio OgnjiščeRadio Ognjišče, d.o.o.
65.
Radio OrionInterteh, d.o.o.
66.
Radio Plus MariborB.&B. Belna, d.o.o.
67.
Radio PohorjeB.&B. Belna, d.o.o.
68.
Radio PrlekZavod za informiranje
69.
Radio PtujRadio Tednik Ptuj, d.o.o.
70.
Radio RADIOMedia Ton, d.o.o.
71.
Radio RadljeRadio Radlje d.o.o.
72.
Radio RobinRadio Robin, d.o.o.
73.
Radio RoglaNOVICE, d.o.o.
74.
Radio RomicZveza Romov Slovenije
75.
RADIO SALOMONRGL, d.d.
76.
Radio Slovenia International/Radio SIRadiotelevizija Slovenija, javni zavod
77.
RADIO SLOVENIA, prvi program - PROGRAM A1 /A1/Radiotelevizija Slovenija, javni zavod
78.
RADIO SLOVENIJA, drugi program - PROGRAM VAL 202 /VAL 202/Radiotelevizija Slovenija, javni zavod
79.
RADIO SLOVENIJA, tretji program - PROGRAM ARS /ARS/Radiotelevizija Slovenija, javni zavod
80.
Radio Slovenske goriceRadio Slovenske gorice, d.o.o.
81.
Radio SnoopySnoopy - Holc in družbeniki, d.n.o.
82.
RADIO SONCEKOLMAR ENA, d.o.o.
83.
RADIO SORARadio Sora, d.o.o.
84.
Radio SrakaSRAKA INTERNATIONAL, d.o.o.
85.
RADIO ŠTAJERSKI VALRADIO ŠTAJERSKI VAL, d.o.o.
86.
Radio ŠtudentZavod Radio Študent
87.
Radio TartiniŠU&CO, d.o.o.
88.
Radio TempoRadio Tempo Matjaž Jeršič, s.p.
89.
RADIO TRIGLAVRADIO TRIGLAV JESENICE, d.o.o.
90.
RADIO UNIVOXUNIVOX, d.o.o.
91.
Radio UrbanRadio Urban, d.o.o.
92.
RADIO VELENJENaš čas, d.o.o.
93.
Radio VeseljakRadio Glas Ljubljane, d.d.
94.
Radio Veseljak LiscaRadio Sevnica, d.o.o.
95.
Radio VivaMedia Info, d.o.o.
96.
Radio Zeleni valALPE ADRIA ZELENI VAL podjetje za radiofuzijo in marketing, d.o.o.
97.
RadioDurRadioDur, d.o.o.
98.
Studio D Novo mestoStudio D, d.o.o.

Št.
Ime televizijskega programa
Imetnik dovoljenja za izvajanje televizijske
dejavnosti
1.
ATM TV Kranjska GoraATM Elektronik, d.o.o.
2.
ATV SIGNAL LITIJAATV BABNIK & CO, d.n.o.
3.
Čarli TVČARLI, d.o.o.
4.
Deželna televizija LokaLoka TV, d.o.o.
5.
EPTVEURO 3 TV, d.o.o.
6.
ETVEVJ Elektroprom, d.o.o.
7.
Golica TVČARLI, d.o.o.
8.
Gorenjska televizija - GTVTELE - TV, d.o.o.
9.
i-TVKABELSKA PRODUKCIJA, d.o.o.
10.
Kabelska televizija OrmožZavod Kabelska televizija Ormož
11.
KANAL 10TV IDEA - KANAL 10 d.o.o.
12.
Kanal 3 ApačeVIDEO STUDIO 90 - KANAL 3 EDŠIDT OLGA, s.p.
13.
KANAL AKANAL A, d.o.o.
14.
Koroška regionalna televizijaKoroška regionalna televizija, d.o.o.
15.
Koroška TV DravogradKTV Dravograd, d.o.o.
16.
Lokalna televizija občine Miklavž na Dravskem polju / TVM MiklavžObčina Miklavž na Dravskem polju
17.
Lokalna TV TrbovljeAnton Berakovič, s.p., AB Videoprodukcija
18.
MOJ TVMOJ TV, d.o.o.
19.
MTV AdriaMTV ADRIA, d.o.o.
20.
NET TVNET TV, d.o.o.
21.
NET XXLNET TV, d.o.o.
22.
PeTVKabelsko komunikacijski sistem "KKS PTUJ", d.d.
23.
Play TVUPC, d.o.o.
24.
POP TVPOP TV, d.o.o.
25.
RTSTELE 59, d.o.o.
26.
Savinjska televizijaOglaševanje, snemanje, televizija, Samo Sadnik, s.p., »Studio Forma«
27.
Skupni televizijski program občin Destrnik, Dornava, Gorišnica in Markovci - skupni programVeselič Branko, s.p., RTV servis, trgovina, vzdrževanje
28.
Sponka.tvDomates d.o.o.
29.
Studio BistricaJavni zavod za KTV in informiranje Slovenska Bistrica
30.
STUDIO SIGNALSKYLINE, d.o.o.
31.
Šport klubASPN, d.o.o.
32.
TELEVALTELEFILM Silvo Lešnik, s.p.
33.
TELEVIZIJA CELJETV CELJE, d.o.o.
34.
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski programRadiotelevizija Slovenija, javni zavod
35.
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnostRadiotelevizija Slovenija, javni zavod
36.
TELEVIZIJA LJUBLJANAJ & V, d.o.o.
37.
Televizija Maribor - Tele MRadiotelevizija Slovenija, javni zavod
38.
TELEVIZIJA MEDVODEKTV Medvode
39.
Televizija PtujIvanuša Martin, s.p. - Videoprodukcija
40.
Televizija Slovenija 1 /SLO1/Radiotelevizija Slovenija, javni zavod
41.
Televizija Slovenija 2 /SLO2/Radiotelevizija Slovenija, javni zavod
42.
Televizija Slovenija 3 /SLO 3/Radiotelevizija Slovenija, javni zavod
43.
TELEVIZIJA ŠIŠKAJTV, d.o.o.
44.
Televizijski kanal Loška dolinaZavod Oron, zavod za obveščanje, raziskovanje, organiziranje in načrtovanje
45.
Top RTVTop RTV Alenka Camlek, s.p.
46.
Top Shop TVStudio Moderna, d.o.o.
47.
TV (televizija) EksodusZoran Kodela, s.p.
48.
TV 3PRVA TV, d.o.o.
49.
TV ASHI-FI Videostudio, d.o.o.
50.
TV GalejaTV Galeja Ilirska Bistrica
51.
TV Krpan LaškoVigred d.o.o.
52.
TV KRŠKOZavod Neviodunum, zavod za kulturo in odnose z javnostmi
53.
TV LEP LogatecNaklo, d.o.o.
54.
TV PAPRIKAPRIVAT, d.o.o.
55.
TV PetelinProspera, d.o.o.
56.
TV PIKATELEVIDEO, d.o.o.
57.
TV PlusAjkom, d.o.o.
58.
TV PRIMORKAVA Videoaudio film, d.o.o.
59.
TV R Kanal +R KANAL +, d.o.o.
60.
TV STUDIO RADGONA - KANAL 11 (TV SRK - 11)TV STUDIO RADGONA - KANAL 11 Jože Ćosić
61.
VASCOM PivkaVASCOM, Zavod za izobraževanje in videoprodukcijo
62.
VAŠ KANALTelevizija Novo mesto, d.o.o.
63.
VAŠA TELEVIZIJA (VTV)VTV Studio, d.o.o.
64.
VITELVI-TEL, d.o.o.


3. Programi s statusom posebnega pomena


Svet za radiodifuzijo je v letu 2007 v predhodno mnenje od Ministrstva za kulturo prejel eno (1) vlogo radijskega izdajatelja za pridobitev nepridobitnega statusa programa posebnega pomena, od agencije je prejel po eno vlogo radijskega izdajatelja za pridobitev lokalnega oziroma regionalnega statusa programa posebnega pomena (skupaj dve) ter dve (2) poročili o opravljenih strokovnih nadzorih radijskih programov s predlogom za odvzem statusa programa posebnega pomena.

V letu 2007 obravnavane vloge za pridobitev statusa programa posebnega pomena:
ter dva predloga Agencije za odvzem statusa programa posebnega pomena:
Svet je v zvezi zgoraj navedenimi petimi (5) zadevami sprejel pet (5) sklepov s katerimi je v treh (3) primerih podal pozitivno predhodno mnenje k dodelitvi statusa programa posebnega pomena (nepridobitnega, lokalnega in regionalnega), v enem (1) primeru je podal pozitivno predhodno mnenje za odvzem statusa programa posebnega pomena (študentskega) ter v enem (1) na podlagi dodatnega poročila agencije podal ugotovitev, da radijski program izpolnjuje vse pogoje za status programa posebnega pomena, kar pomeni, da ni bilo razlogov za odvzem tega statusa.

odločitvelokalniregionalništudentskinepridobitni
dodelitev 1101
odvzem0010
neodvzem1000



Št.
Status in ime radijskega programIzdajatelj
a.lokalni (7)
1. Radio RobinRadio Robin, d.o.o.
2. Radio Alpski valRadio Kobarid, d.o.o.
3. Radio OdmevRadio Cerkno, d.o.o.
4. Radio GorencRadio Gorenc, d.o.o.
5. Radio UnivoxRadio Univox, d.o.o.
6. Radio VelenjeNaš čas, d.o.o.
7. Radio Goldi Savinjski valRadio Goldi Savinjski val, d.o.o.
b.regionalni (9)
8. Radio KumRadio Kum Trbovlje, d.o.o.
9. Radio Kranj – Gorenjski megasrčekRadio Kranj, d.o.o.
10. Radio TriglavRadio Triglav Jesenice, d.o.o.
11. Radio Murski valRadio Murski val, d.o.o.
12. Radio SoraRadio Sora, d.o.o.
13. Radio PtujRadio Tednik Ptuj, d.o.o.
14. Koroški radioKoroški radio, d.o.o.
15. Radio Slovenske goriceRadio Slovenske gorice, d.o.o.
16. Štajerski valRadio Štajerski val, d.o.o.
c.študentski (0)
d.nepridobitni (2)
17. Radio GorencRadio Gorenc, d.o.o.
18. Radio OgnjiščeRadio Ognjišče, d.o.o.



Št. Status in ime televizijskega programIzdajatelj
a.lokalni (6)
1. Gorenjska televizija - GTVTele-TV, d.o.o.
2. TV PrimorkaVA Videoaudio film, d.o.o.
3. Kanal 10TV Idea – Kanal 10, d.o.o.
4. Televizija CeljeTV Celje, d.o.o.
5. ATV Signal LitijaATV Babnik & CO, d.n.o.
6. Deželna televizija LokaLoka TV, d.o.o.
b.regionalni (4)
7. RTSTele 59, d.o.o.
8. Vaš kanalTelevizija Novo mesto, d.o.o.
9. Vaša televizija (VTV)VTV Studio, d.o.o.
10. TV PikaTelevideo, d.o.o.
c.študentski (0)
d.nepridobitni (3)
11. TV ASHI-FI Videostudio d.o.o.
12. i-TVKabelska produkcija, d.o.o.
13. Čarli - TVČarli, d.o.o.




4. Omejevanje koncentracije lastništva medijev

V letu 2007 je Ministrstvo za kulturo na podlagi 58. člena ZMed Svetu posredovalo šest (6) vlog izdajateljev radijskega ali televizijskega programa, v zvezi s katerimi je Svet sprejel šest (6) mnenj glede pridobitve več kot 20-odstotnega lastninskega oziroma upravljavskega deleža. Svet je svoja mnenje sprejel z naslednjimi sklepi:

1. 0012-1/2007/2: Svet za radiodifuzijo daje pozitivno predhodno mnenje glede vloge družbe VA, d.o.o., Polje 5, 5290 Šempeter, za pridobitev 55,18 odstotkov lastninskega ali upravljavskega deleža oziroma deleža glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja televizijskega programa Vitel, to je v družbi VI-TEL, d.o.o., Gregorčičeva ulica 13, 5294 Dornberk. 2. 0012-51/2007/2: Svet za radiodifuzijo daje pozitivno mnenje glede vloge družbe Akana, d.o.o., Cesta 24.junija 23, 1231 Ljubljana, za pridobitev 33,3 odstotka lastninskega ali upravljavskega deleža oziroma deleža glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja televizijskega programa MTV Adria, to je družbi MTV Adria, d.o.o., Litostrojska 44/c, 1000 Ljubljana.

3. 0012-51/2007/4: Svet za radiodifuzijo ne more podati pozitivnega predhodnega mnenje glede vloge družbe Akana, d.o.o., Cesta 24. junija 23, 1231 Ljubljana, za pridobitev 41 odstotkov lastninskega ali upravljavskega deleža oziroma deleža glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja televizijskega programa MTV Adria, to je v družbi MTV Adria, d.o.o., Litostrojska 44/c, 1000 Ljubljana, ker je bil pravni posel že izveden.
4. 0012-74/2007/2: Svet za radiodifuzijo daje pozitivno predhodno mnenje glede vloge družbe Komunikacija, d.o.o., Meljska cesta 34, Maribor, za pridobitev 75 odstotkov lastninskega ali upravljavskega deleža oziroma deleža glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja televizijskega programa RTS, to je v družbi Tele 59, d.o.o., Meljska cesta 34, Maribor.

5. 0012-103/2007/2: Svet za radiodifuzijo daje pozitivno predhodno mnenje glede vloge Romana Lisca, Vandotova 7, 1000 Ljubljana, za pridobitev 100 odstotkov lastninskega ali upravljavskega deleža oziroma deleža glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja televizijskega programa Šport klub, to je družbe ASPN, d.o.o., Vojkova 49, 1000 Ljubljana.

6. 0012-112/2007/3: Svet za radiodifuzijo glede na sprejeta sklepa (št. 0012-51/2007/4 z dne 26.6.2007 in št. 0012-112/2007/2 z dne 27.11.2007) ugotavlja, da Akana, d.o.o. Cesta 24. junija 23, 1231 Ljubljana in Gomar, d.d. Partizanska 5 2000 Maribor nista pridobila lastninskega ali upravljavskega deleža oziroma deleža glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja televizijskega programa MTV Adria, to je v družbi MTV Adria, d.o.o., Litostrojska cesta 44C, 1000 Ljubljana, saj sta bila pravna posla izvedena brez predhodnega soglasja Ministrstva za kulturo, zato ne more vsebinsko odločati o vlogi družbe Mina Media Limited, Agiou Pavlou, 15 Ledra House Agios Andreas, P.C. 1105, Ciper, Nikozija, ki jo zastopa pooblaščena odvetniška družba Odvetniki Šelih & Partnerji o.p., d.n.o., za pridobitev 100% deleža v premoženju izdajatelja televizijskega programa MTV Adria, to je v družbi MTV Adria, d.o.o., Litostrojska cesta 44C, 1000 Ljubljana.

Kot izhaja iz zgoraj navedenih izrekov sprejetih sklepov pri odločanju o mnenju za pridobitev več kot 20 odstotkov lastninskega ali upravljavskega deleža oziroma deleža glasovalnih pravic v premoženju izdajatelja radijskega oziroma televizijskega programa, se je Svet v štirih (4) primerih odločil za pozitivno mnenje, v dveh (2) pa se je odločil, da ne more podati mnenja, saj naj bi bila po javno dostopnih podatkih pravna posla, v zvezi s katerima bi Svet moral podati mnenje, pred izdanim mnenjem Sveta že izvedena. V skladu z zakonskim določilom (58. člen ZMed) sta navedena bila navedena pravna posla nična.

Svet je v zvezi z odločanjem o mnenju v zvezi z 58. členom ZMed, na opozorilo Ministrstva za kulturo, da je v relevantnem sklepu uporabljena napačna dikcija, sprejel še en (1) sklep (št. 0012-112/2007/4), ki sicer predstavlja le tehnično spremembo, kar pomeni, da odločitve Sveta iz sklepa 0012-112/2007-3 v ničemer ne spreminja:

odločitvev številuv odstotkih
pozitivna467
brez odločitve233
skupaj6100



5. Dodelitev radijskih frekvenc javnemu zavodu Radiotelevizija Slovenija

Zakon o Radioteleviziji Slovenija, sprejet leta 2005 (Uradni list RS, št. 96/05, 109/05 - ZDavP-1B, 105/06 - Odl.US) v drugem odstavku 13. člena določa naslednje:
»RTV Slovenija ima za izvajanje javne službe po tem zakonu pri podelitvi prostih frekvenc ali dostopu do drugih tehnološko omejenih virov, ki jih za izvajanje javne službe nujno potrebuje, prednost in jih pridobiva brez javnega razpisa z odločbo Agencije za pošto in elektronske komunikacije. Agencija izda odločbo ob smiselni uporabi določb Zakona o elektronskih komunikacijah, po predhodnem mnenju Sveta za radiodifuzijo. Mnenje mora vsebovati opredelitev razlogov, zaradi katerih je prednostna podelitev za izvajanje javne službe nujno potrebna.«

Svet je v letu 2007 obravnaval šestindvajset (26) vlog javnega zavoda Radiotelevizija Slovenija, ki mu jih je posredovala Agencija, od tega devetnajst (19) vlog za dodelitev radijske frekvence za opravljanje analogne radiodifuzije, sedem (7) pa za področje digitalne radiodifuzije.

5.1 Analogna radiodifuzija

Svet je v zvezi z devetnajstimi (19) vlogami za področje analogne radiodifuzije sprejel devetnajst (19) sklepov s katerimi je Agenciji podal pozitivna predhodna mnenja k izdaji odločb o dodelitvi radijskih frekvenc za analogno zvokovno radijsko postajo na naslednjih oddajnih točkah in za naslednje radijske programe:

Št.Oddajna točka in frekvencaRadijski program
1. Podbrdo 89,3 MHzRadio Slovenija, prvi program - program A1 /A1/
2. Podbrdo 95,7 MHzRadio Slovenija, drugi program - program Val 202 /Val 202/
3. Tinjan 103,6 MHzRadio Capodistria
4. Beli Križ 102,0 MHzRadio Slovenia International – Radio SI
5. Ožbalt 2 103,9 MHzRadio Slovenia International – Radio SI
6. Ožbalt 2 98,9 MHzRadio Slovenia International – Radio SI
7. Ožbalt 2 87,7 MHzRadio Maribor
8. Trbonje 107,1 MHzRadio Slovenia International – Radio SI
9. Trbonje 93,8 MHzRadio Maribor
10. Zahomce 105,5 MHzRadio Slovenia International – Radio SI
11. Koper 104,1 MHzRadio Koper /Radio KP/
12. Luče 1 93,1 MHzRadio Slovenija, drugi program – program VAL 202 /VAL 202/
13. Luče 1 88,6 MHzRadio Slovenija, prvi program – program A1 /A1/
14. Zahomce 90,9 MHzRadio Slovenija, prvi program – program A1 /A1/
15. Koper 92,2 MHzRadio Slovenija, prvi program – program A1 /A1/
16. Dolenja Trebuša 2 92,6 MHzRadio Slovenija, drugi program – program VAL 202 /VAL 202/
17. Klanec 94,9 MHzRadio Slovenija, prvi program – program A1 /A1/
18. Klanec 96,3 MHzRadio Slovenija, drugi program – program VAL 202 /VAL 202/
19. Dolnji Lakoš 92,7 MHzPomurski madžarski radio – Muravidek magyar radio



***Del besedila ni objavljen v podatkovni zbirki - celotno besedilo je v priponki***

5.2 Digitalna radiodifuzija

Svet je v zvezi s sedmimi (7) vlogami javnega zavoda Radiotelevizija Slovenija za področje digitalne radiodifuzije podal
- štiri (4) pozitivna predhodna mnenja k izdaji odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc za prizemeljsko digitalno video radiodifuzijo DVB-T na naslednjih oddajnih točkah in za naslednje televizijske programe:

Št.Oddajna točka in kanalTelevizijski program
1. Pohorje, kanal 66Televizija Slovenija 1 /SLO 1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
2. Kum, kanal 64Televizija Slovenija 1 /SLO 1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
3. Beli Križ, kanal 66Televizija Slovenija 1 /SLO 1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
4. Plešivec, kanal 67Televizija Slovenija 1 /SLO 1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/

- dve (2) pozitivni predhodni mnenji k spremembi odločb o dodelitvi radijskih frekvenc za prizemno digitalno video radiodifuzijo DVB-T na vseh oddajnih točkah in sicer:
· tako, da se v območju razdelitve Vzhod dovoli oddajanje programa Televizija Maribor – TeleM, v območju razdelitve Zahod pa programov Televizija Koper Capodistria (TV KC); regionalni televizijski program, in Televizija Koper Capodistria (TV KC); televizijski program za italijansko narodno skupnost.

· tako, da se dovoli oddajanje programa Televizija Slovenija 3 /SLO/ na območju celotne Republike Slovenije.

- eno (1) pozitivno predhodno mnenje k izdaji odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc za multipleks, s katero bi javnemu zavodu Radiotelevizija Slovenija dodelila radijske frekvence za prizemno digitalno radiodifuzijo DVB-T za en multipleks na ozemlju celotne Slovenije, pri čemer se kapaciteta kanala multipleksa javnega zavoda Radiotelevizija Slovenija, ki ga ta lahko uporablja za oddajanje svojih televizijskih programov in drugih medijev, omeji na 4/7 kapacitete kanala.

Območje
Televizijski programi
Frekvenca/kanal
Lokacija
Center
Televizija Slovenija 3/SLO3/
45
Kum
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Center
Televizija Slovenija 3/SLO3/
37
Krim
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Center
Televizija Slovenija 3/SLO3/
37
Krvavec
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Center
Televizija Slovenija 3/SLO3/
37
Ljubljana 3
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Center
Televizija Slovenija 3/SLO3/
37
Logatec
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Center
Televizija Slovenija 3/SLO3/
45
Trdinov Vrh
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Vzhod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
66
Boč
Televizija Maribor - TELE M
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Vzhod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
66
Maribor 6
Televizija Maribor - TELE M
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Vzhod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
66
Plešivec
Televizija Maribor - TELE M
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Vzhod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
66
Pohorje
Televizija Maribor - TELE M
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Zahod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
51
Beli Križ
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnost
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski program
Zahod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
31
Kuk
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnost
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski program
Zahod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
51
Nanos
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnost
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski program
Zahod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
51
Skalnica
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnost
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski program
Zahod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
51
Slavnik
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnost
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski program
Zahod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
67
Tinjan
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnost
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski program
Zahod
Televizija Slovenija 3/SLO3/
31
Trstelj
Televizija Slovenija 1 /SLO1/
Televizija Slovenija 2 /SLO 2/
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnost
Televizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski program




6. Javni razpis za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije


Pozitivna zakonodaja določa pomembno vlogo Sveta za radiodifuzijo v postopku javnega razpisa za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije. Postopek javnega razpisa se začne s sklepom o uvedbi javnega razpisa, ki ga v soglasju s Svetom sprejme Agencija. S soglasjem sprejeti sklep Agencije se objavi v Uradnem listu Republike Slovenije in na spletnih strani Agencije, z dnem objave pa začne teči rok za predložitev ponudb. Na spletni strani se poleg sklepa objavi tudi razpisna dokumentacija, v kateri je med drugim natančneje pojasnjeno ugotavljanje pogojev, ki jih mora izpolnjevati ponudnik oziroma njegov program, navedena so natančna navodila za pripravo ponudbe ter podrobno pojasnjena in obrazložena merila, na podlagi katerih se ponudbe, prispele na javni razpis, ocenjuje. Merila, na podlagi katerih so ponudbe ocenjevane, predstavljajo merila, ki jih pri ocenjevanju uporabi Agencija, in merila, ki se nanašajo na programske vsebine ter za uporabo katerih je v skladu z določbami Zakona o elektronskih komunikacijah edini pristojen Svet. Posebna nepristranska komisija, ki jo za vodenje javnega razpisa imenuje direktor Agencije popolne ponudbe, ki ustrezajo zahtevam zakon in razpisne dokumentacije ter izpolnjujejo pogoje, navedene v sklepu in razpisni dokumentaciji, oceni skladno z merili in sestavi poročilo o oceni ponudb. Popolne ponudbe in poročilo o njihovi oceni, ki pa ne zajema ocene ponudb glede programskih vsebin, komisija pošlje Svetu. Svet oceni prispele ponudbe glede programskih vsebin v skladu z merili, za uporabo katerih je pristojen Svet in so določena v sklepu o uvedbi javnega razpisa in razpisni dokumentaciji. Na podlagi skupne ocene ponudbe, ki predstavlja vsoto točk, ki jih ponudnik prejme pri vseh merilih, poda Svet Agenciji obrazložen predlog izbire. Po prejemu obrazloženega predloga Sveta za radiodifuzijo Agencija izda odločbo o dodelitvi radijskih frekvenc, s katero odloči o ponudbah.

6.1. Soglasje k uvedbi javnega razpisa za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije


Svet je v letu 2007 obravnaval trideset (30) predlogov Agencije za uvedbo postopka javnega razpisa za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije, v zvezi z njimi pa sprejel trideset (30) sklepov s katerimi je Agenciji dal soglasja k sklepom Agencije o uvedbi zadevnih javnih razpisov na naslednjih oddajnih točkah:

Št.Oddajna točkaFrekvenca
1. Celje Golovec92,2 MHz
2. Postojna 89,1 MHz
Kranjska Gora102,3 MHz
Novo mesto 198,3 MHz
3. Mozirje88,3 MHz
Velenje 299,1 MHz
4. Celje 95,5 MHz
5. Polšnikkanal 65
6. Šentjane 107,9 MHz
7. Kranj 96,8 MHz
8. Cerknica 2 100,4 MHz
9. Kambreško 89,1 MHz
10. Ptuj 92,3 MHz
11. Hrvatini 2 102,4 MHz
12. Tinjan 106,4 MHz
13. Mežakla 92,1 MHz
14. Meljski hrib 101,3 MHz
15. Vuzenicakanal 36
16. Malič Laškokanal 8
17. Celje Golovec 102,6 MHz
18. Ljubljana 3 99,5 MHz
19. Murska Sobota 97,6 MHz
20. Vogel 98,5 MHz
21. Kranjska Gora 93,3 MHz
22. Gornja Radgona 107,7 MHz
23. Mozirje 98,3 MHz
Velenje 2 105,0 MHz
24. Idrija 2, kanal 29
25. Tržič 2kanal 09
26. Šmarjetna gora 102,6 MHz
27. Loški potok 99,5 MHz
28. Trška gora 97,1 MHz
29. Nova Gorica 1 104,9 MHz
30. Škofja Loka 94,7 MHz

6.2. Predlogi izbire ponudnikov na javnem razpisu za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije


Zakon o elektronskih komunikacijah v tretjem odstavku 44. člena določa: »Kadar je predmet javnega razpisa dodelitev radijskih frekvenc, pošlje komisija popolne ponudbe in poročilo o njihovi oceni v skladu z razpisnimi merili, ki pa ne zajema ocene ponudbe glede programskih vsebin, Svetu za radiodifuzijo. Svet za radiodifuzijo oceni prispele ponudbe glede njihovih programskih vsebin v skladu z merili, določenimi v sklepu o uvedbi javnega razpisa, in na podlagi skupne ocene vseh razpisanih meril poda agenciji obrazložen predlog izbire. Obrazložen predlog izbire mora Svet za radiodifuzijo poslati agenciji najkasneje v 60 dneh po prejemu ponudb in poročila agencije.«

V primerih, ko je Agencija prejela popolne ponudbe, ki so izpolnjevale vse predpisane pogoje, je Svet prejel poročilo Agencije o oceni ponudb, ki pa ni vključevalo ocene ponudb glede programskih vsebin, in popolne ponudbe v oceno. Svet je na svojih sejah obravnaval prejete ponudbe z osemnajstih (18) javnih razpisov, jih ocenil ter na podlagi skupne ocene Sveta in Agencije podal naslednje obrazložene predloge izbire:

1. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prost radiodifuzni kanal za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Celje Golovec 92,9 MHz dodeli ponudniku Radio Center, d.o.o., Žitna ulica 12, Maribor, ki ga zastopa Matej Boltauzer, za radijski program Radio Center.
2. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosti radiodifuzni frekvenci za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajnih točkah Josipdol 93,5 MHz in Radlje 1 95,9 MHz dodelita ponudniku Radio Radlje, d.o.o., Mariborska 8a, 2360 Radlje ob Dravi, ki ga zastopa Štefan Jambrošič, za radijski program Radio Radlje.
3. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosti radiodifuzni frekvenci za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajnih točkah Mozirje 88,3 MHz in Velenje 2 99,1 MHz dodelita ponudniku Radio Goldi Savinjski val, d.o.o., Dolenja vas 83, 3312 Prebold, ki ga zastopa Sergeja Hajnšek, za radijski program Radio Goldi -Savinjski val.
4. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se proste radiodifuzne frekvence za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajnih točkah Kranjska Gora 102,3 MHz, Postojna 89,1 MHz in Novo mesto 1 98,3 MHz dodelijo ponudniku Radio Ognjišče, d.o.o., Trg Brolo 11, Koper, ki ga zastopa Franc Bole, za radijski program Radio Ognjišče.
5. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Celje 95,5 MHz dodeli ponudniku Radio Glas Ljubljane, d.d., Cesta 24. junija 23, Ljubljana, ki ga zastopa Avguštin Vidmar, za radijski program Radio Veseljak.
6. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Šentjane 107,9 MHz dodeli ponudniku Radio Capris, d.o.o., Ulica 15. maja 10/b, 6000 Koper, ki ga zastopa Petra Sorbara, za radijski program Radio Capris.
7. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Kranj 96,8 MHz dodeli ponudniku Radio Antena, d.o.o., Cesta na Brdo 27, 1000 Ljubljana, ki ga zastopa direktor Leopold Oblak, za radijski program Radio Antena.
8. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Cerknica 2 100,4 MHz dodeli ponudniku Radio 1, d.o.o., Glavni trg 2, 2000 Maribor, ki ga zastopa direktor Leopold Oblak, za radijski program Radio 1 Krvavec.
9. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Kambreško 89,1 MHz dodeli ponudniku Radio Kobarid, d.o.o., Gregorčičeva 20, 5222 Kobarid, ki ga zastopa direktor Darko Laharnar, za radijski program Radio Alpski val.
10. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Hrvatini 2 102,4 MHz dodeli ponudniku ŠU & CO, d.o.o., Trg 1. maja 3, 6330 Piran, ki ga zastopa direktor Ivo Šuto, za radijski program Radio Tartini.
11. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni Mežakla 92,1 MHz dodeli ponudniku Radio Gorenc, d.o.o., Balos 4, 4290 Tržič, ki ga zastopa direktor Janez Štimec, za radijski program Radio Gorenc.
12. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni Ljubljana 3 99,5 MHz dodeli ponudniku Radio City, d.o.o., Slovenska ulica 35, 2000 Maribor, ki ga zastopa direktor Miroslav Hoelbl, za radijski program Radio City.
13. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Tinjan 106,4 MHz dodeli ponudniku Radio Center, d.o.o., Žitna ulica 12, 2000 Maribor, ki ga zastopa direktor Matej Boltauzer, za radijski program Radio Center.
14. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Ptuj 92,3 MHz dodeli ponudniku Glasnik, d.o.o., Ulica Lackove čete 44, 2250 Ptuj, ki ga zastopa direktor Aleš Luci, za radijski program Radio Grom.
15. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prost radiodifuzni kanal za televizijsko difuzno radijsko postajo na oddajni točki Vuzenica K36 dodeli ponudniku PRVA TV, Televizijska dejavnost, d.o.o., Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana, ki ga zastopa direktor Mart Luik, za televizijski program TV 3.
16. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Celje Golovec 102,6 MHz dodeli ponudniku Moj Radio Boris Sušin, s.p., Kidričeva 2b, 3320 Velenje, ki ga zastopa Boris Sušin, za radijski program MojRadio.
17. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prost radiodifuzni kanal za televizijsko difuzno radijsko postajo na oddajni točki Malič Laško K08 dodeli ponudniku PRVA TV, Televizijska dejavnost, d.o.o., Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana, ki ga zastopa direktor Mart Luik, za televizijski program TV 3.
18. Svet za radiodifuzijo predlaga, da se prosta radiodifuzna frekvenca za zvokovno difuzno radijsko postajo na oddajni točki Gornja Radgona 107,7 MHz dodeli ponudniku Recal, d.o.o., ul. Dr. Franca Kovačiča 22, 9240 Ljutomer, ki ga zastopa Drago Žuman, za radijski program Radio Maxi – Prleški val.

Na podlagi obrazloženih predlogov izbire je Agencija zgoraj navedenim ponudnikom izdala odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc.

6.3. Javni razpis za dodelitev pravic razširjanja televizijskega programa v digitalni radiodifuzni tehniki na območju Republike Slovenije


Poleg tridesetih (30) v prejšnjih točkah tega poročila že navedenih soglasij k sklepom Agencije o uvedbi javnih razpisov za dodelitev radijskih frekvenc za opravljanje radiodifuzije, je Svet v letu 2007 izrekel soglasje tudi k sklepu o uvedbi javnega razpisa za dodelitev pravic razširjanja televizijskih programov v digitalni radiodifuzni tehniki na območju Republike Slovenije. Svet je na svoji 11. seji oktobra 2007 obravnaval prejete popolne vloge ter v skladu s postopkom podal Agenciji naslednji obrazložen predlog:
»Svet za radiodifuzijo predlaga, da se pravica za razširjanje televizijskega programa v digitalni radiodifuzni tehniki na območju Republike Slovenije dodeli ponudniku družbi KANAL A, d.o.o., Kranjčeva 26, 1000 Ljubljana, za program Kanal A, ponudniku družbi POP TV, d.o.o., Kranjčeva 26, 1000 Ljubljana, za program Pop TV in ponudniku družbi Prva TV, d.o.o., Vojkova cesta 58, 1000 Ljubljana, za program TV 3.«




7. Drugi pomembnejši sklepi in mnenja


7.1. Ocena stanja radijskih in televizijskih programov

Svet je v začetku leta 2007 začel z delom na prenovi meril za pridobitev frekvenc, ker je bila ugotovljena potreba po izpopolnitvi obstoječih meril. To delo je pripeljalo do ugotovitve, da je predpogoj za kakovostno izvedbo prenovitve meril oblikovanje strateške vizije, ki bi služila kot podlaga merilom, le-ta pa so kvečjemu orodje za uresničitev določene vizije razvoja radiodifuzije pri nas, ne pa cilj sam po sebi. Zaradi tega se je sredi maja delo razširilo po obsegu in globini v okviru dokumenta, ki je dobil delovni naslov Resolucija SRDF o oceni stanja radijskih in televizijskih programov ter strategiji razvoja radiodifuzije na Slovenskem. Na to temo se je večkrat sestala delovna skupina Sveta. Namen je bil priti do končne verzije dokumenta, ki bi v svojem prvem delu vseboval oceno stanja, ki do tedaj ni nikoli v samostojni Sloveniji bila podana, kljub temu da je to ena izmed obveznosti Sveta. Razlogi zaradi katerih Svet v prejšnji sestavi tega ni storil nam niso znani. Torej, na podlagi te ocene bi se v drugem delu Resolucije podali poslanstvo in vrednote prihodnjega razvoja radiodifuzije v smeri njene pospešene evropeizacije. Šele na tej osnovi bi bila zgrajena nova ustrezna merila. V zaključnem delu bi Svet podal svoja priporočila vsem relevantim deležnikom v razponu od zakonodajalca do slehernega izdajatelja. Ta priporočila bi se posebej ozirala na evropsko Direktivo, ki je nastajala v času dela na Resoluciji, in sicer Direktivo o avdiovizualnih medijskih storitvah, sprejeto s strani EU 29.11.2007. Čakajoč na potrditev omenjene Direktive je delo Sveta na Resoluciji bilo upočasnjeno v tem segmentu in se je med drugim zaradi tega preneslo na leto 2008. Ključni razlog za nedokončanje dela na Resoluciji v letu 2007 je v tem, da so ga člani Sveta opravljali v prostem času. Naloga se je izkazala kot izjemno kompleksna in obsežna, posebej zato ker Svet ni imel ustrezne logistične podpore. Delo se je končalo 25.3.2008. O tem bo Svet poročal v poročilu za leto 2008.

7.2 Splošni akt o načrtu uporabe radijskih frekvenc

Svet je v letu 2007 izrekel soglasje k predlogu Splošnega akta o spremembah in dopolnitvah Splošnega akta o načrtu uporabe radijskih frekvenc v besedilu Agencije za pošto in elektronske komunikacije RS. Zadevni Splošni akt je bil objavljen v Uradnem listu št. 81 dne 07.09.2007, veljati pa je začel naslednji dan po objavi.

7.3 Zakon o digitalni radiodifuziji

V letu 2007 je Direktorat za elektronske komunikacije Ministrstva za gospodarstvo v javno obravnavo predložil osnutek predloga Zakona o digitalni radiodifuziji. Svet za radiodifuzijo se je aktivno udeležil oblikovanja besedila navedenega zakona. V ta namen je bil v času javne obravnave besedila (marec 2007) sklican sestanek, katerega sta se poleg članov Sveta za radiodifuzijo udeležila tudi dva člana Sveta za elektronske komunikacije (SEK), glavni zaključki, ki so izšli iz sestanka pa so bili:
- glede na dejstvo, da zakon Agenciji za pošto in elektronske komunikacije RS (APEK) nalaga veliko novih pristojnosti in pooblastil mora le-ta, poleg obeh svetov (SRDF in SEK), biti aktivno udeležen do konca oblikovanja besedila predloga zakona;
- pripombe morajo biti upoštevanje v celoti oziroma v smiselni celovitosti predloga;
- država (Ministrstvo za gospodarstvo) mora iz svojega proračuna zagotoviti sredstva, da bo APEK lahko izvajal vse po zakonu predpisane naloge. Iz predloga zakona lahko sklepamo, da bodo sredstva za pospeševanje prehoda na digitalno radiodifuzijo časovno neprimerno porazdeljena in po količini in vsebini (aktivnosti, ki bi jih APEK financiral) neustrezna.
- aktivnosti pospeševanja prehoda niso povsem ustrezne in kot take ne dajejo optimalnih rezultatov. Tako v predlogu zakona ni predvidenih aktivnosti kot so analiza trga in uporabnikov, razvoj novih storitev in informacijska kampanja, ki zajema informiranje uporabnikov o digitalni radiodifuziji, uporabi in ustreznosti sprejemnikov, zaščiti uporabnikov pred nekorektnimi in nepopolnimi informacijami v zvezi z ustreznostjo sprejemnikov;
- za promocijo prehoda na digitalno televizijo je treba razdeli set top boxe po šolah in univerzah;
- treba je spremeniti naslov zakona.

Na sestanku so bile oblikovane tudi pripombe na predlog zakona, ki jih je Svet za radiodifuzijo posredoval Direktoratu za elektronske komunikacije z dopisom z dne 16.03.2007:
» Pripombe k posameznim delom predloga zakona:

1. V zvezi s predlogom zakona menimo, da ureja le tehnološko plat prehoda na digitalno radiodifuzijo in ne zajema družbenih in kulturnih vidikov. Iz vsebine in namena zakona, ki sta opredeljena v njegovem prvem in drugem členu, izhaja, da zakon ne ureja digitalne radiodifuzije na splošno, temveč predvsem prehod iz analogne (prizemeljske) radiodifuzije v digitalno (prizemeljsko) radiodifuzijo, zato predlagamo, da se naslov zakona spremeni oz. dopolni tako, da se glasi: 'Zakon o prehodu na digitalno radiodifuzijo'.

2. Besedilo petnajstega člena predloga zakona, ki govori o nadzoru in kontinuiteti upravljanja multipleksa, ni dovolj skrbno premišljeno, zato predlagamo črtanje tega člena v celoti

3. Podobno tudi ni premišljena ideja o pospeševanju razširjenosti digitalne radiodifuzije, saj temelji na predpostavki, da bo APEK gradil digitalna omrežja in zagotavljal set top boxe za socialno šibke uporabnike z denarjem iz prispevka za uporabo omejene naravne dobrine, ki naj bi ga plačali tisti, ki bodo frekvence uporabljali za mobilno televizijo in inovativne storitve, kar pa naj bi bilo po predlogu iz zakona mogoče šele po ukinitvi analogne televizijske radiodifuzije.

V resnici je treba najprej zgraditi digitalno omrežje, v njem ponuditi ustrezno količino programov in zagotoviti zadostno oskrbljenost uporabnikov z ustreznimi set top boxi, šele nato lahko APEK ugasne nekaj frekvenc in jih »proda«.

Obenem se porajajo tudi pomisleki o konfliktnosti vlog, ki jih za APEK predvideva predlog zakona. APEK bi namreč po zdaj predlagani ureditvi moral poleg vloge regulatorja opravljati tudi vlogo podjetnika, ki bi nabavljal sprejemnike in gradil omrežje.

Poleg tega je ob takšni ureditvi mogoče pričakovati očitke konkurenčnih radiodifuznih platform, predvsem omrežij kabelske televizije, glede tehnološke nevtralnosti, saj predlog narekuje, da bo APEK denar, ki naj bi ga dobil s »prodajo« frekvenc, vložil v nakup sprejemnikov in izgradnjo omrežja za prizemeljsko digitalno radiodifuzijo DVB-T, zato menimo, da bi bilo bolje, če bi zakon predvidel možnost, da se denar od prodaje prostih frekvenc uporabi tudi za digitalizacijo drugih radiodifuznih platform (poleg DVB-T tudi DVB-C).

Zakon tako po eni strani podeljuje APEK nove pristojnosti, zlasti pri zbiranju in upravljanju finančnih sredstev za spodbujanje prehoda na digitalno radiodifuzijo, po drugi strani pa jo v tem projektu pušča samo in prenaša nanjo vso odgovornost za uspeh (ali neuspeh) prehoda.

Zaradi tega menimo, da je treba sistem finančnih spodbud za prehod na digitalno radiodifuzijo narediti čim manj odvisen od pridobivanja sredstev od uporabnikov frekvenc za inovativne storitve ali mobilno televizijo, saj tudi ni jasno, kakšen je v Sloveniji sploh interes za to in koliko bi lahko iztržili iz tega naslova.

Država bi morala zagotoviti sredstva za spodbujanje prehoda zagotoviti neposredno iz državnega proračuna in poskrbeti za dobro razdelan sistem razdeljevanja teh sredstev vključno z možnostjo, da se zanje (morda v kasnejši fazi prehoda) potegujejo tudi kandidati z drugih radiodifuznih platform.

V tem pogledu je zlasti primeren model financiranja v Avstriji, kjer imajo organiziran t.i. digitalni fond, ki so ga notificirali pri Evropski komisiji in ki je namenjen financiranju razvoja različnih tehnologij.

Predlagamo spremembo predloga zakona v delu, ki se nanaša na sistem financiranja, saj se predlagane finančne rešitve ne da realizirati, in oblikovanje predloga po avstrijskem vzoru oziroma na način, kot je pri nas oblikovan medijski sklad.

Predlog možne ureditve:

(1) Republika Slovenija za zagotavljanje razvoja digitalne radiodifuzije pri ministrstvu, pristojnem za gospodarstvo, zagotavlja proračunska sredstva za ______ z namenom izvajanja državne podpore pri uresničevanju javnega interesa na področju digitalne radiodifuzije.
(2) Republika Slovenija v okviru proračunskih sredstev zagotavlja sredstva za:
-
-
-
(3) Proračunska sredstva v postopku javnega razpisa razdeljuje ministrstvo, pristojno za gospodarstvo. Prejemnik sredstev lahko prejeta sredstva porabi samo za namene iz drugega odstavka tega člena.

(4) Vlada Republike Slovenije z uredbo podrobneje določi način, postopek, pogoje in merila za izvedbo javnega razpisa za sofinanciranje projektov iz proračunskih sredstev za razvoj digitalne radiodifuzije, v skladu s tem zakonom.
(5) Prejemnik sredstev za sofinanciranje projektov iz proračunskih sredstev za razvoj digitalne radiodifuzije, ki ni izpolnil pogojev, opredeljenih v javnem razpisu, mora vrniti pridobljena sredstva.
(6) Člane strokovne komisije za presojo in ocenjevanje projektov sofinanciranja razvoja digitalne radiodifuzije za uresničevanje ciljev iz drugega odstavka tega člena imenuje minister oziroma ministrica, pristojna za gospodarstvo. Člani strokovne komisije ne morejo biti:
- funkcionarji, poslanci in delavci zaposleni v državnih organih;
- člani vodstev političnih strank;
- delavci, ki so redno zaposleni pri operaterju multipleksa ali izdajatelju medija ali v oglaševalski organizaciji;
- osebe, ki imajo kot zunanji sodelavci sklenjeno pogodbeno razmerje z operaterjem multipleksa ali izdajateljem medija ali oglaševalsko organizacijo;
osebe, ki imajo v lasti več kot 1 odstotek kapitala ali upravljalskih oziroma glasovalnih pravic v premoženju operaterja multipleksa ali izdajatelja medija ali oglaševalske organizacije.
(7) Pri obravnavanju projektov sofinanciranja razvoja digitalne radiodifuzije za uresničevanje ciljev iz drugega odstavka tega člena strokovna komisija upošteva pomen projekta za uresničevanje javnega interesa na področju digitalne radiodifuzije. Pri presoji meril, določenih v tem zakonu in podzakonskih aktih, strokovna komisija izhaja iz izsledkov rednih letnih raziskav stanja na področju digitalne radiodifuzije v Republiki Sloveniji. Strokovna komisija enkrat letno pripravi poročilo o svojem delu, ki se predstavi javnosti.
(8) Pri obravnavanju sofinanciranja projektov za razvoj digitalne radiodifuzije strokovna komisija upošteva naslednja merila:
-
-
-
-
(9) Strokovnoupravne ter tehnično-administrativne naloge za strokovno komisijo za presojo in ocenjevanje projektov opravlja pristojno ministrstvo.

4. V predlogu zakona so pomanjkljivo urejena tudi vprašanja glede zaščite uporabnikov, ki so v procesu prehoda iz analogne v digitalno radiodifuzijo še posebej ranljiva skupina, ter vprašanja, povezana s hkratnim delovanjem analogne in digitalne radiodifuzije (simulcast).

5. Ker prehod na digitalno radiodifuzijo ne bo uspel brez močne zaveze vseh deležnikov, je treba predvideti tudi ustrezno strategijo komuniciranja z javnostmi: obveščanje o prehodu na digitalno radiodifuzijo, predvidenem datumu izklopa analogne prizemeljske televizije na posameznih območjih, potrebnih ukrepih za prilagoditev opreme za sprejemanje televizijskih programov v digitalni tehniki ter o drugih platformah, ki lahko nadomestijo analogno prizemeljsko TV (kabelska , satelitska, IPTV).

Obveščanje ne more biti prepuščeno samo ponudnikom vsebin, ki jim bodo izklopljene frekvence za razširjanje njihovih programov v analogni tehniki, kakor je za zdaj predvidel predlog zakona, temveč se morajo v to aktivno vključiti tudi resorna ministrstva oz. ustrezni direktorati ministrstev (zlasti ministrstva za gospodarstvo in ministrstva za kulturo).

6. Predlagamo, da se 2. odstavek 16. člena spremeni tako, da se glasi:
'Agencija določi uporabo radijskih frekvenc za digitalno radiodifuzijo na podlagi predhodnega soglasja Sveta za radiodifuzijo.'

7. Predlagamo, da se v 1. odstavku 3. člena besedilo črta in nadomesti z naslednjim stavkom: 'Pojmi, uporabljeni v tem zakonu, imajo naslednji obseg in vsebino:'«

7.4 Predlog spremembe 86. člena Zakona o medijih

Svet za radiodifuzijo se je v začetku leta 2007 pridružil Agenciji za pošto in elektronske komunikacije in jo podprl pri predlogu spremembe 86. člena Zakona o medijih.

Oktobra 2006 se je namreč Agencija odzvala na mnenje Ministrstva za kulturo, posredovano Združenju za tisk in medije pri Gospodarski zbornici Slovenije, da iz takrat veljavne, junija 2006 sprejete spremembe Zakona o mediji (Uradni list RS, št. 60/06) izhaja, da se vsa predvajana slovenska glasba šteje v lastno produkcijo. Iz mnenja Agencije o njenem razumevanju spremenjene določbe 86. člena Zakona o medijih izhaja, da je s spremembo določbe 86. člena Zakona o medijih izpadel odstavek, ki je do takrat določal delež slovenske glasbe, ki se je na podlagi 67. člena Zakona o medijih všteval v kvoto lastne produkcije in se je tako prekinila povezavo z nespremenjeno določbo 67. člena Zakona o medijih. Agencija je menila, da nespremenjena določba 67. člena ne more nastopati samostojno in s tem določati brezpogojno in neomejeno vštevanje slovenske glasbe v lastno produkcijo. Ob teoretični predpostavki, da bi bilo določbo 67. člena Zakona o medijih mogoče razumeti tako, da zagotavlja vštevanje vse predvajanje slovenske glasbe v lastno produkcijo, pa je Agencija, kot organ, ki se v skladu s svojo stvarno pristojnostjo vsakodnevno srečuje tudi z uporabo 67. in 86. člena Zakona o medijih, Ministrstvu za kulturo posredovala opozorilo o težavah, ki utegnejo nastati na podlagi takšnega tolmačenja:
»- 67. člen ZMed (2006) bi tako določal, da se predvajana slovenska glasba všteva le v kvoto lastne produkcije radijskih programov, medtem ko 86. člen določa obvezo dnevnega predvajanja slovenske glasbe tako v radijskih kot televizijskih programih. Predvajana slovenska glasba v televizijskih programih po navedenem razumevanju torej ne bi štela v kvoto lastne produkcije televizijskih programov, s čimer bi bili izdajatelji televizijskih programov postavljeni ne samo v neenak položaj z izdajatelji radijskih programov, temveč celo v občutno slabši položaj. Televizijska produkcija je že samo iz vsebinskih in finančnih razlogov veliko zahtevnejša od radijske produkcije.
- Neizogibno povečevanje količine slovenske glasbe ob istočasnem zmanjšanju količine lastne produkcije programskih vsebin: ker je produkcija informativnih, kulturno-umetniških, izobraževalnih, športnih, otroških in mladinskih ter zabavnih vsebin dražja od predvajanja glasbe, bi bilo za izdajatelje radijskih programov v skrajnem primeru stroškovno najugodneje, če ne bi predvajali nobenih oddaj oz. uredniško izoblikovanih programskih vsebin, ki sodijo v katerega od žanrov programskih vsebin lastne produkcije, temveč izključno samo glasbo, saj bi tako že z minimalnim presežkom najnižje predpisane kvote slovenske glasbe v programu (20 oz 25%) povsem izpolnili tudi zahtevan delež lastne produkcije v dnevnem oddajnem času (30%). Pri radijskih programih RTV Slovenija pa bi bilo mogoče predpisan dnevni delež lastne produkcije (30%) moč doseči že z najnižjim predpisanim deležem slovenske glasbe v programu (40%) in čisto nič dodatne produkcije.
- Neenak položaj izdajateljev, ki so pri izvajanju radijske dejavnosti že zavezani izpolnjevati programske pogoje in zahteve, ki so del njihovih odločb o dodelitvi radijskih frekvenc (ODRF) in so jih izdajatelji pripravili tako, da povečini izpolnjujejo najnižje programske zahteve glede na zakonska določila ZMed iz 2001, ki je vseboval jasno omejitev največjega dovoljenega deleža slovenske glasbe v deležu lastne produkcije, v primerjavi s tistimi izdajatelji, ki programskih pogojev in zahtev še nimajo vpisanih v ODRF in bi jih utegnili izoblikovati v skladu z najnovejšim neuradnim tolmačenjem ZMed iz 2006, po katerem lastno produkcijo radijskih programov v celoti nadomesti predvajana slovenska glasba.
- Poslabšanje konkurenčnosti programov s statusom posebnega pomena, saj bi bile njihove obveznosti neprimerljivo večje od obveznosti programov brez statusa programa posebnega pomena, poleg tega pa bi lahko poslušalci njihov program v primerjavi s programi, v katerih prevladuje glasba, doživljali kot »prenasičen« s programskimi vsebinami. Posledično bi se lahko pojavile interpretacije, da se predvajana slovenska glasba všteva tudi v kvoto vsebin lastne produkcije, ki predstavljajo pogoj za pridobitev statusa lokalnega, regionalnega oziroma nepridobitnega programa, kar bi predstavljalo manjšanje obveznosti za pridobitev oz. ohranitev takšnega statusa.
- Nejasnost:

Če bi se denimo uveljavila prva navedena možnost, bi izdajatelji ob določeni količini lastne produkcije in velikem deležu slovenske glasbe v dnevnem oddajnem času dosegali deleže »lastne produkcije«, ki bi občutno presegali 100% dnevnega oddajnega časa, slovenska glasba, ki se predvaja znotraj oddaj, pa bi se v delež lastne produkcije vštevala dvakrat: kot del zaključene programske enote, sestavljene iz govora in glasbe, in še kot del predvajane slovenske glasbe, ki bi se v celoti vštevala v delež lastne produkcije.«
Agencija je Ministrstvu za kulturo posredovala tudi predlog nujne spremembe besedila 86. člena Zakona o medijih, ki bi omogočil uspešno izvajanje nespremenjene določbe 67. člena Zakona o medijih:
»Delež slovenske glasbe v radijskih in televizijskih programih

86. člen

(1) Najmanj 20 odstotkov vse dnevno predvajane glasbe vsakega radijskega in televizijskega programa mora biti slovenska glasba oziroma glasbena produkcija slovenskih ustvarjalcev in poustvarjalcev.
(2) Delež vse dnevno predvajane glasbe iz prejšnjega odstavka znaša najmanj 40 odstotkov, ko gre za vsak posamezni program Radiotelevizije Slovenija. Delež vse dnevno predvajane glasbe znaša najmanj 25 odstotkov, ko gre za radijske in televizijske programe posebnega pomena.
(3) V delež iz tretjega odstavka prejšnjega člena se lahko všteva največ dvajset (20) odstotkov dnevnega oddajnega časa, v katerem se predvaja slovenska glasba.
(4) Določbe tega člena ne veljajo za radijske in televizijske programe, ki so namenjeni madžarski in italijanski narodni skupnosti.«


S strani Ministrstva za kulturo nista niti Agencija niti Svet prejela nobenega odziva.

7.5 Interna pravila izdajateljev televizijskih programov in Poročila o izvajanju internih pravil iz 84. člena Zakona o medijih

Zakon o medijih v svojem 84. členu določa, da televizijski programi ne smejo predvajati pornografije in pretiranega nasilja, če bi lahko predvajanje resno škodilo duševnemu, moralnemu ali telesnemu razvoju otrok in mladoletnikov. Zakonodajalec je sicer predvidel izjeme od navedene norme, vendar pa je za njeno dopustitev določil pogoj. Iz vsebine tretjega odstavka 84. člena ZMed izhaja, da lahko televizijski programi predvajajo informativne in izobraževalne oddaje ter umetniška avdiovizualna dela, ki vključujejo prizore nasilja ali seksualnosti pod pogojem upoštevanja estetskih in etičnih meril, ki jih izdajatelji sami vnaprej določijo s svojimi internimi pravili oziroma etičnimi kodeksi. Interna pravila oziroma etični kodeksi morajo biti ves čas javno dostopna, opredeliti pa morajo tudi pritožbene možnosti za gledalce, ki imajo pripombe glede izvajanja meril.

7.5.1 Interna pravila oziroma etični kodeksi za predvajanje informativnih in izobraževalnih oddaj ter umetniških avdiovizualnih del, ki vključujejo prizore nasilja ali seksualnosti

Četrti odstavek 84. člena Zakona o medijih določa dolžnost izdajateljev televizijskih programov, da kopijo internih pravil pošljejo pristojnemu ministrstvu in Svetu za radiodifuzijo v 15 dneh od njihovega sprejetja oziroma, da v enakem roku obvestijo oba organa o vsaki spremembi internih pravil.


Št.
Imetnik dovoljenja za izvajanje televizijske
dejavnosti
Ime televizijskega programa
1.
AJKOM, d.o.o.TV PLUS
2.
ASPN, d.o.o.Šport klub
3.
ATM Elektronik, d.o.o.ATM TV Kranjska Gora
4.
ATV BABNIK & CO, d.n.o.ATV SIGNAL LITIJA
5.
ČARLI, d.o.o.Čarli TV
6.
Javni zavod za KTV in informiranje Slovenska BistricaStudio Bistrica
7.
Kabelsko komunikacijski sistem "KKS PTUJ", d.d.PeTV
8.
KANAL A, d.o.o.KANAL A
9.
KTV MedvodeTELEVIZIJA MEDVODE
10.
Loka TV, d.o.o.Deželna televizija Loka
11.
Media Team, Timotej Pečoler, s.p.TV Prometej
12.
Naklo, d.o.o.TV LEP Logatec
13.
NET TV, d.o.o.NET TV
14.
POP TV, d.o.o.POP TV
15.
PRIVAT, d.o.o.TV PAPRIKA
16.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski program
17.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnost
18.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Maribor - Tele M
19.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Slovenija 1 /SLO1/
20.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Slovenija 2 /SLO2/
21.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Slovenija 3 /SLO 3/
22.
SKYLINE, d.o.o.STUDIO SIGNAL
23.
TELE - TV, d.o.o.Gorenjska televizija - GTV
24.
TV IDEA - KANAL 10 d.o.o.KANAL 10
25.
VA Videoaudio film, d.o.o.TV PRIMORKA
26.
VASCOM, Zavod za izobraževanje in videoprodukcijoVASCOM Pivka
27.
Vigred d.o.o.TV Krpan Laško
28.
VI-TEL, d.o.o.VITEL
29.
Zavod Oron, zavod za obveščanje, raziskovanje, organiziranje in načrtovanjeTelevizijski kanal Loška dolina
30.
Zavod TV Galeja Ilirska BistricaTV Galeja

Št.
Imetnik dovoljenja za izvajanje televizijske
dejavnosti
Ime televizijskega programa
1.
AJKOM, d.o.o.TV PLUS
2.
Anton Berakovič, s.p., AB VideoprodukcijaLokalna TV Trbovlje
3.
ASPN, d.o.o.Šport klub
4.
ATM Elektronik, d.o.o.ATM TV Kranjska Gora
5.
ATV BABNIK & CO, d.n.o.ATV SIGNAL LITIJA
6.
ČARLI, d.o.o.Čarli TV
7.
Domates d.o.o.Sponka.tv
8.
EVJ Elektroprom, d.o.o.ETV
9.
HI-FI Videostudio, d.o.o.TV AS
10.
Ivanuša Martin, s.p. - VideoprodukcijaTelevizija Ptuj
11.
J & V, d.o.o.TELEVIZIJA LJUBLJANA
12.
Javni zavod za KTV in informiranje Slovenska BistricaStudio Bistrica
13.
JTV, d.o.o.TELEVIZIJA ŠIŠKA
14.
KABELSKA PRODUKCIJA, d.o.o.i-TV
15.
Kabelsko komunikacijski sistem "KKS PTUJ", d.d.PeTV
16.
KANAL A, d.o.o.KANAL A
17.
Koroška regionalna televizija, d.o.o.Koroška regionalna televizija
18.
KTV Dravograd, d.o.o.Koroška TV Dravograd
19.
KTV MedvodeTELEVIZIJA MEDVODE
20.
Loka TV, d.o.o.Deželna televizija Loka
21.
Media Team, Timotej Pečoler, s.p.TV Prometej
22.
Naklo, d.o.o.TV LEP Logatec
23.
NET TV, d.o.o.NET TV
24.
Občina Miklavž na Dravskem poljuLokalna televizija občine Miklavž na Dravskem polju / TVM Miklavž
25.
Oglaševanje, snemanje, televizija, Samo Sadnik, s.p., »Studio Forma«Savinjska televizija
26.
Pinterič & Co., d.n.o.ROPOT TV
27.
POP TV, d.o.o.POP TV
28.
PRIVAT, d.o.o.TV PAPRIKA
29.
PRVA TV, d.o.o.TV 3
30.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Koper Capodistria /TV KC/: regionalni televizijski program
31.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Koper Capodistria /TV KC/: televizijski program za italijansko narodno skupnost
32.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Maribor - Tele M
33.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Slovenija 1 /SLO1/
34.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Slovenija 2 /SLO2/
35.
Radiotelevizija Slovenija, javni zavodTelevizija Slovenija 3 /SLO 3/
36.
SKYLINE, d.o.o.STUDIO SIGNAL
37.
TELE - TV, d.o.o.Gorenjska televizija - GTV
38.
TELE 59, d.o.o.RTS
39.
TELEFILM Silvo Lešnik, s.p.TELEVAL
40.
TELEVIDEO, d.o.o.TV PIKA
41.
Televizija Novo mesto, d.o.o.VAŠ KANAL
42.
TV CELJE, d.o.o.TELEVIZIJA CELJE
43.
TV IDEA - KANAL 10 d.o.o.KANAL 10
44.
UPC, d.o.o.Play TV
45.
VA Videoaudio film, d.o.o.TV PRIMORKA
46.
VASCOM, Zavod za izobraževanje in videoprodukcijoVASCOM Pivka
47.
Veselič Branko, s.p., RTV servis, trgovina, vzdrževanjeSkupni televizijski program občin Destrnik, Dornava, Gorišnica in Markovci - skupni program
48.
Vigred d.o.o.TV Krpan Laško
49.
VI-TEL, d.o.o.VITEL
50.
VTV Studio, d.o.o.VAŠA TELEVIZIJA (VTV)
51.
Zavod Kabelska televizija OrmožKabelska televizija Ormož
52.
Zavod Neviodunum, zavod za kulturo in odnose z javnostmiTV KRŠKO
53.
Zavod Oron, zavod za obveščanje, raziskovanje, organiziranje in načrtovanjeTelevizijski kanal Loška dolina
54.
Zavod TV Galeja Ilirska BistricaTV Galeja

7.5.2 Poročila o izvajanju internih pravil oziroma etičnih kodeksov za predvajanje informativnih in izobraževalnih oddaj ter umetniških avdiovizualnih del, ki vključujejo prizore nasilja ali seksualnosti

Izdajatelji televizijskih programov morajo v skladu s petim odstavkom 84. člena Zakona o medijih vsako leto posredovati pristojnemu ministrstvu in Svetu za radiodifuzijo poročilo o izvajanju internih pravil za predvajanje informativnih in izobraževalnih oddaj ter umetniških avdiovizualnih del, ki vključujejo prizore nasilja ali seksualnosti, to pa mora vsebovati tudi podatke o prejetih pritožbah gledalcev in njihovi obravnavi. Navedeno poročilo morajo izdajatelji televizijskih programov posredovati najkasneje do konca februarja za preteklo leto.


Št.
Imetnik dovoljenja za izvajanje televizijske
dejavnosti
Ime televizijskega programa
1.
EVJ Elektroprom, d.o.o.ETV
2.
Domates, d.o.o.Sponka TV
3.
HI-FI Videostudio, d.o.o.TV AS
4.
KABELSKA PRODUKCIJA, d.o.o.i-TV
5.
Kabelsko komunikacijski sistem "KKS PTUJ", d.d.PeTV
6.
Media Team, Timotej Pečoler, s.p.TV Prometej
7.
Pinterič & Co., d.n.o.ROPOT TV
8.
SKYLINE, d.o.o.STUDIO SIGNAL
9.
Televizija Novo mesto, d.o.o.VAŠ KANAL
10.
Zavod TV Galeja Ilirska BistricaTV Galeja

Vsi izdajatelji, katerih poročila o izvajanju internih pravil oziroma etičnih kodeksih je Svet za radiodifuzijo prejel v letu 2007, so v svojih poročilih navedli, da pritožb zainteresirane javnosti oziroma gledalcev in gledalk v zvezi s predvajanjem potencialno škodljivih programskih vsebin ni bilo.

Iz zgornje tabele v povezavi s podatki o izdajateljih televizijskih programov, ki so na dan 31.12.2006 izvajali televizijsko dejavnost, Svet lahko ugotovi, da velika večina izdajateljev televizijskih programov ni izpolnila svoje dolžnosti posredovanja poročil o izvajanju internih pravil, ki jo je uvedla novela medijskega zakona, sprejeta junija 2006. Kot izhaja iz podatkov navedenih v Poročilu Sveta za radiodifuzijo za leto 2006, se je namreč na dan 31.12.2006 na podlagi dovoljenja iz odločbe o dodelitvi radijskih frekvenc ali dovoljenja za izvajanje televizijske dejavnosti kadar dejavnost izdajatelja ni vezana na uporabo frekvenc, razširjalo 42 televizijskih programov 37 različnih izdajateljev, Svet pa je v letu 2007 prejel 10 poročil o izvajanju internih pravil za preteklo (t.i. 2006) leto.

Na podlagi podatkov Agencije, ki jih je posredovala Svetu v dokumentu št. 3816-21/2007/1 z dne 12.07.2007 z naslovom Strokovni nadzor 2007 – pregled opravljenega dela v prvi polovici leta, dokumentu št. 3816-21/2007/4 z dne 10.10.2007 z naslovom Strokovni nadzor 2007 – pregled opravljenega dela od leta 2004 do leta 2007 in dokumentu št. 3816-15/2008/2 z dne 12.06.2008 z naslovom Strokovni nadzor 2008 – pregled opravljenega dela v prvi polovici leta (vsebina obravnava med drugimi tudi nadaljevanje postopkov iz leta 2007), pa Svet ugotavlja, da Agencija v svojih strokovnih nadzorih televizijskih programov glede izvajanja programskih zahtev in omejitev iz 5. oddelka drugega poglavja ZMed, kamor sodi tudi določba 84. člena ZMed, ni zaznala nobene kršitve predmetne določbe.

7.6 Sprememba Poslovnika Sveta za radiodifuzijo

Svet za radiodifuzijo je zaradi sprejete spremembe Odloka o ustanovitvi Sveta za radiodifuzijo (Odlok o spremembi Odloka o ustanovitvi Sveta za radiodifuzijo, Uradni list RS, št.100/2007) sprejel spremembo in dopolnitev Poslovnika Sveta za radiodifuzijo.

7.7 Uvedba mehanizmov za povečanje učinkovitost delovanja

V letu 2007 je Svet za radiodifuzijo z namenom povečanja učinkovitosti delovanja vpeljal nove mehanizme:
- Evidenca o izvajanju sklepov in pobud
- Evidenca pritožb
- Evidenca uresničevanja pobud za javni razpis
Vse navedene evidence predstavljajo dodatno delovno orodje s katerim je zagotovljena ne samo boljša organiziranost temveč tudi večja učinkovitost delovanja Sveta.



8. Financiranje Sveta za radiodifuzijo



Stroške Sveta za radiodifuzijo vodi Agencija na posebnem stroškovnem mestu SMSRDF in bremenijo finančni načrt Agencije za tekoče poslovno leto. Za leto 2007 so bila predvidena sredstva za delovanje Sveta v znesku 7.310.000,00 SIT oziroma 30.504,09 € po spodnjih postavkah:

vrsta stroška
finančni načrt 2007
Mesečne nagrade in povračila stroškov
6.750.000,00 SIT
28.167,25 €
Ostali izdatki
560.000,00 SIT
2336,84 €
skupaj
7.310.000,00 SIT
30.504,09 €


Za leto 2007 predvidena sredstva za delovanje Sveta so bila v sprejeti finančni načrt za leto 2007 načrtovana na podlagi porabljenih sredstev v letu 2006 ter na podlagi v proračunskem priročniku 2007-2008 načrtovanem 1,3% povečanju izhodiščnih plač od meseca julija 2007 dalje. V skladu z Odlokom o ustanovitvi Sveta za radiodifuzijo (Uradni list RS, št. 62/01 in 115/06) je bila namreč višina mesečne nagrade odvisna od višine izhodiščne bruto plače za prvi tarifni razred, ki je od 01.07.2006 dalje znašala 55.536,00 SIT.

Iz spodnje evidence Agencije so razvidni stroški, ki so Svetu nastali pri njegovem delovanju v letu 2007 in so bili v celoti poravnani iz finančnih sredstev Agencije, namenjenih za delovanje Sveta.


obdobje
01.01.2007-31.12.2007
stroškovno mestoSMSRDF
Kontovrsta stroška
SIT
v %
461003
Založniške in tiskarske storitve
36.521,14
152,40
0,49%
461008
Izdatki za reprezentanco (storitev)
47.113,22
196,60
0,63%
461099
Druge splošne storitve
4.553,16
19,00
0,06%
461402
Stroški prevoza v državi
912.232,79
3.806,68
12,27%
461705
Sejnine in nagrade udeležencem svetov
6.071.806,61
25.337,20
81,65%
461723
Prispevek za PIZ 6% (sejnine)
364.363,03
1.520,46
4,90%
skupaj
7.436.589,95
31.032,64
100


Stroški Sveta so v letu 2007 rahlo prekoračili v finančnem načrtu predvidena finančna sredstva. Razlog za prekoračitev v znesku 528,55 € oziroma 126.589,95 SIT gre iskati v povečanju postavke »stroški prevoza v državi«. Za razliko od leta 2006, ko so stroški prevoza v državi predstavljali 6,02% vseh stroškov (oziroma 258.755,52 SIT), so stroški prevoza v državi v letu 2007 predstavljali 12,27% vseh stroškov (oziroma 912.232.79 SIT / 3.806,68 €). Povečanje stroškov prevoza v državi je posledica drugačne sestave Sveta. Večina članov imenovanih v sestavo Sveta tega mandata ima namreč za razliko od članov sestave Sveta v prejšnjem mandatu svoja stalna bivališča bolj oddaljena od sedeža Sveta, kjer potekajo seje ter sestanki različnih delovnih skupin.

Na svoji 11. seji dne 23.10.2007 je Svet obravnaval predlog letnega finančnega načrta Sveta za leto 2008 št. 0912-1/2007/2 ter sprejel sklep, s katerim je sprejel finančni načrt za leto 2008 kot sledi:


vrsta stroška
finančni načrt 2008
mesečne nagrade in povračila stroškov
31.900 €
administrativna podpora
2.600 €
Izobraževanje, udeležba na konferencah, zunanja strokovna podpora, ipd.
9.100 €
prenova celostne podobe
5.000 €
materialni stroški
1.400 €
skupaj
50.000 €

Finančni načrt za leto 2008 je bil načrtovan na podlagi v letu 2007 nastalih stroškov za delovanje Sveta, na podlagi predvidenih stroškov potrebnih za uresničitev nekaterih v Planu dela za leto 2008 zajetih nalog ter v skladu z Odlokom o spremembi Odloka o ustanovitvi Sveta za radiodifuzijo (Uradni list RS, št. 100/07), ki določa da je mesečna nagrada sorazmerna obsegu opravljenega dela, ter znaša za člane največ do 235,82 € in se od 1. januarja 2008 usklajuje z letno stopnjo inflacije.


9. Komuniciranje s strankami

V letu 2007 je Svet prejel devet (9) različnih informacij posameznih strank, ki jih je obravnaval v smislu pritožbe. Vse ti. pritožbe je Svet temeljito obravnaval in zanje poiskal ustrezne rešitve. Povzetke pritožb in njihovih rešitev Svet vodi v točki 7.6 tega poročila že omenjeni evidenci pritožb in sicer v obliki kot je prikazana spodaj:


Št. Datum / pritožnikSeja/SklepVsebinaRešitev
1.23.01.2007
Zavod IPF
- 3. seja, 23.01.2007
- 0012-7/2007/7
Zavod IPF prijavi izdajatelje medijev, ki nimajo sklenjene pogodbe z Zavodom IPF in ki ne dostavljajo sporedov oddajanih delSvet se je seznanil z dopisom, ki ga je svetu poslal Zavod IPF, vendar ne more ukrepati, saj svet ni pristojen za vodenje razvida medijev.

Vročeno Zavodu IPF 06.02.07
2.05.03.2007
boris@mojradio.com
Boris Sušin
5. seja, 27.03.2007,
točka 8
Pritožba zaradi domnevne vnaprejšnje diskriminacije in izločanja lokalnih postaj iz javnih razpisovSvet se je seznanil s poslano pripombo in sklenil, da se g. Sušina obvesti, da se je svet seznanil z njegovo pripombo, in da svet meni, da so razpisni pogoji v skladu s pozitivno zakonodajo.

e-mail poslan g. Sušinu 13.04.2007
3.Boris Sušin7. seja, 22.05.2007
Točka 8
Dopis SvetuSvet je obravnaval dopis g. Sušina v zvezi z ugotovitvami agencije na javnem razpisu za frekvenco Celje Golovec 92,9 MHz. Svet je agenciji naročil, naj v 14 dneh pripravi utemeljen odgovor za svet, ki ga bo g. Sušinu poslal po pravnomočnosti odločbe, s katero se je zaključil postopek javnega razpisa.
8. seja 26.06.2007
Točka 11
V zvezi z dopisom g. Borisa Sušina, ki ga je svet obravnaval na prejšnji seji pod točko razno, je g. Krišelj povedal, da agencija ne more podati odgovora v zadevi, o kateri teče upravni spor. G. Šlamberger se je javil, da bo do konca drugega tedna napisal osnutek odgovora za svet.
4.10.05.2007
sonja.kumer@gmail.com
7.seja, 22.05.2007
Točka 8
Vprašanje, ali je predvajanje resničnostnega šova Big Brother v skladu z 8. členom ZMed?Sporočilo pošiljateljici, da je Svet na svoji 7. seji dne 22.05.2007 obravnaval njen dopis. Ker je na podlagi lastnih evidenc Svet ugotovil, da družba Kanal A, d.o.o. do takrat Svetu še ni poslala internih pravil iz tretjega odstavka 84. člena Zakona o medijih, je Svet z dopisom z dne 30.07.2007 pozval Inšpektorat Republike Slovenije za kulturo in medije, da postopa skladno s svojimi pristojnostmi.

e-mail poslan na naslov sonja.kumer@gmail.com
5.14.05.2007
Rian Bizjak
8. seja, 18.06.2007
Točka 11
Svet je v vednost prejel dopis g. Riana Bizjaka naslovljen na Agencijo. Agencija je na ta dopis odgovorila, da v konkretni zadevi ni prejela zaprosila za predhodno soglasje za bistveno spremembo programske zasnove, za podajo katerega je pristojna skladno z ZMed, zato tudi ni vodila oziroma odločala v tovrstnih upravnih postopkih.
6.21.05.2007
Jaka Hemler
8. seja, 18.06.2007
Točka 11
Svet je v vednost prejel dopis g. Jaka Hemler naslovljen na Agencijo.Svet se je seznanil z dopisom g. Jake Hemlerja in meni, da zastavljena vprašanja ne sodijo v pristojnost sveta, zato mu žal ne more odgovoriti.


V predmetnem dokumentu zajeto poročilo o delu Sveta v letu 2007 zgolj delno odraža celotno njegovo delovanje. Svet za radiodifuzijo ugotavlja, da je bilo v letu 2007 preseženo delovanje na samih rednih sejah, saj je bila velika večina dela, ki so ga opravili člani Sveta, opravljena v času med sejami, na sestankih delovnih skupin, posvetih, kot tudi v obliki individualnega strokovnega angažmaja posameznih članov Sveta.

Na podlagi zgoraj povedanega Svet predlaga Državnemu zboru Republike Slovenije, da sprejme predlagano Poročilo Sveta za radiodifuzijo za leto 2007.







Pripravila:

Saša Gnezda izr. prof. dr. Dejan Jelovac
Zadnja sprememba: 11/26/2008
Zbirke Državnega zbora RS - spredlogi aktov