Zbirke Državnega zbora RS - predlogi zakonov |
Število vpisov strank v register | 69 |
Izbrisanih po uradni dolžn. (drugi odst. 32. čl ZPolS | 5 |
Izbrisanih po uradni dolžn. (tretji odst. 17. čl ZPolS) | 5 |
Izbrisanih na zahtevo stranke | 3 |
Izbrisanih zaradi spojitve | 2 |
Vseh vpisanih strank | 54 |
Razlogi, zakaj je postopek ali druga administrativna obveznost nujno potrebna, in javni interes, ki se s tem dosega. Dokazi, da javnega interesa ni mogoče doseči na drug, za stranke enostavnejši način. | Predlog zakona določa, da mora stranke poleg osebnega imena zastopnika predložiti tudi druge osebne podatke (EMŠO oziroma datum rojstva in spol, državljanstvo ter naslov stalnega ali začasnega prebivališča) zastopnika, kar bo zagotavljalo večjo uporabnost registrskih podatkov in boljše varstvo pravic tretjih oseb. |
Spoštovanje načela "vse na enem mestu" (načelo, da stranki ni treba opravljati zadev, ki se nanašajo na en življenjski oziroma poslovni dogodek, na več mestih). Kraj izvajanja storitve oziroma obveznosti. | / |
Poraba časa in stroški (upravna taksa, plačilo storitve …), ki jih stranki povzroča postopek ali obveznost. | / |
Dokumentacija, ki jo bo morala predložiti stranka za izvedbo postopka. Zmanjšanje obsega dokumentov, ki jih mora predložiti, oziroma obrazložitev, zakaj zmanjšanja ni. | / |
Način plačevanja storitve, upravne takse … (z gotovino, s kreditnimi in plačilnimi karticami, po e-moneti, drugo). | / |
Področje in življenjski oziroma poslovni dogodek na portalu e-uprave, na katerega se postopek nanaša, oziroma predlog za uvedbo drugega dogodka. | Področje: Država in družba Dogodek: Politične stranke |
Dodaten prostor za navedbo predloga novega dogodka. / | |
Obseg postopka, ki ga bo mogoče opraviti po elektronski in drugih sodobnih poteh, oziroma obrazložitev, zakaj to ne bo mogoče. | Vlogo za vpis v register političnih strank je mogoče podati po pošti, vložitev vloge po elektronski poti pa ni smiselna, ker je treba vlogi priložiti priloge v izvirniku, in sicer statut in program stranke, ki morata biti lastnoročno podpisana s strani zastopnika stranke, zapisnik ustanovnega zbora, ki mora biti lastnoročno podpisan s strani predsedujočega, zapisnikarja in dveh overiteljev ter 200 ustanovnih izjav ustanoviteljev stranke z njihovimi overjenimi lastnoročnimi podpisi. |
Podatki, potrebni za izvedbo postopka, ki jih bo pristojni organ pridobil sam iz uradnih evidenc, in način pridobivanja teh podatkov. | Ker registrski organ v registru političnih strank trenutno razpolaga le z osebnim imenom zastopnika, ki ne zagotavlja ugotavljanja njegove istovetnosti, bo v uradni evidenci lahko le preverjal pravilnost podatkov. |
K 10. členu:
Ker je s predlagano spremembo Zakona o političnih strankah dosežena uskladitev z določbo drugega odstavka 14. člena Zakona o volilni in referendumski kampanji, in njena nadgradnja, izjema, ki jo ta določba uvaja za financiranje volilne in referendumske kampanje, ni več potrebna. S spremembo 25. člena Zakona o političnih strankah namreč tudi financiranje volilne in referendumske kampanje s strani gospodarskih družb, v celoti ureja Zakon o političnih strankah.
K 11. členu:
Za uveljavitev zakona ni potrebno daljše obdobje, zato bo pričel veljati petnajsti dan po objavi v Uradnem listu Republike Slovenije.
IV. BESEDILO ČLENOV, KI SE SPREMINJAJO:
Zadnja sprememba: 10/22/2007 | Zbirke Državnega zbora RS - spredlogi zakonov |