Vpraąanje: | Navodila ponudnikom:
1. Navodila ponudnikom ? str. 6, tč. 1:
Razpisna dokumentacija za oddajo javnega naročila po odprtem postopku z oznako ODMOB.IT-7/2005, na strani 7 določa, da je naročnik Ministrstvo za javno upravo, Tr?a?ka 21, 1000 Ljubljana. Na podlagi pooblastila se razpis izvaja tudi za druge organe, ki jih navaja razpis. Ti organi imajo v tem trenutku ?e obstoječa razmerja, ki so predmet pogodbe. Ali to pomeni, da sklepajo ti organi dodatna naročni?ka razmerja, poleg ?e obstoječih in veljavnih razmerij? Ali je predmet pogodbe storitev, za katero ?e obstojijo veljavna pogodbena razmerja?
2. Navodila ponudnikom - str. 8, tč. 3:
Naročnik je opredelil, da si pridr?uje pravico oddajati dodatna naročila najugodnej?emu ponudniku. Prosimo, če opredelite kaj je mi?ljeno pod navedbo dodatna naročila?
3. Navodila ponudnikom - str. 6, tč. 1, str 8, tč. 2, str. 8, tč.3:
Ali je naročnik eden, ali je več naročnikov, ki jih zastopa eden naročnik? Razpisna dokumentacija določa kot upravičenca naročnika, včasih pa naročnike. Ali lahko opredelite, kdo je »naročnik«, in kdo so »naročniki« in ali ima uporaba različnih terminov pomen tudi za različne obveznosti navedenih kategorij.
4. Navodila ponudnikom ?str. 10, tč. 7.4.:
Zaupnost podatkov in postopka. Naročnik je določil, da kot zaupne lahko ponudnik označi podatke in dokumente, ki se v skladu z Zakonom o gospodarskih dru?bah lahko ?tetjejo kot poslovna skrivnost ter podatke, ki se v skladu z Zakonom o tajnih podatkih lahko ?tejejo kot tajni podatek. Zaupnost podatkov in postopka mora biti opredeljena kot to določa razpisna dokumentacija. Ali mora biti podatek ali postopek, ki je zaupen označen v skladu s specifičnim zakonom, ki ureja postopek določene opredelitve podatka kot tajnega, skrivnosti, ali sicer varovanega in poleg tega ?e posebej z oznako zaupno? Ali podatek označen samo z zaupno, ne pa tudi z ustrezno oznako skrivnosti, zaupnosti ali drugimi z zakonom določenimi poimenovanji, u?iva ustrezno varstvo po razpisni dokumentaciji?
5. Navodila ponudnikom ? str. 10, tč. 7.4.:
Na podlagi kak?ne zakonske ali druge pravne podlage bo naročnik v primeru, če bodo kot zaupni označeni podatki, ki ne ustrezajo navedenim pogojem v razpisni dokumentaciji, ponudnika pozval, da oznako zaupnost umakne in da poda preklic zaupnosti in v primeru, da ponudnik v roku, ki ga določi naročnik ne bo preklical zaupnosti, ponudbo v celoti zavrnil. Kak?en bo postopek? Ali bo naročnik dokazoval v pravdnem postopku, da je ponudnik neupravičeno določen dokument označil kot zaupnega ali bo uporabil druge postopke; katere? Kak?ne pravne podlage ima ponudnik, da se prito?i zoper ravnanje naročnika, ki bo neustrezno ravnal s podtaki, ki so poslovna skrivnost?
6. Navodila ponudnikom ? str. 11, točka 7.5.2.:
Izključitev ponudnikov, ki so svetovali pri razpisu:
Ali lahko navedete imena, priimke, naslove svetovalcev in katerekoli osebe, ki so pripravljale specifikacije in drugo dokumentacijo za projekt, na katerega se nana?a razpis in s katerimi ponudnik ne sme biti povezane posredno ali neposredno?
7. Navodila ponudnikom ? str. 11, tč. 7.5.2.:
Kdaj je ponudnik posrtedno povezan s svetovalci ali katerokoli drugo osebo, ki je pripravljala specifikacijo in drugo dokumentacijo za projket, na katerega se nana?a razpis ?
8. Navodila ponudnikom ? str. 11, tč. 7.5.2.:
Katera podjetja je naročnik najel za nudenje svetovalnih storitev pri pripravi ali nadzoru del povezanih s tem razpisom in katere so z njimi povezana podjetja?
9. Navodila ponudnikom ? str. 11, tč. 7.5.2.
Prosim, če poimenujete ponudnike, ki so izjema od tega pravila v skladu s 44. členom Zakona o graditvi objektov in ponudnike, ki so sodelovali na javnem natečaju v skladu z Zakonom o javnih naročilih?
10. Navodila ponudnikom ? str. 15, tč. 9.1.3.5. :
Zakaj je kot pogoj opredeljeno, da morajo imeti ponudniki sklenjene pogodbe o roamingu samo z dr?avami članicami EU in ZDA in zakaj ravno s temi članicami? Zakaj ni potrebno imeti pogodbe o roamingu z dr?avami, ki mejijo na Slovenijo ali ki so članice NATO ali OVSE, Rusijo, Brazilijo, Kitajsko.
11. Navodila ponudnikom - str. 15, tč. 9.1.3.6. :
Razpisna dokumentacija določa, da mora biti ponudnikova mo?nost hitrosti prenosa podatkov za sklop 2 (prenos podatkov in nakup PCMCIA kartice za prenos podatkov) najmanj 53 kbit/s (tehnologija GPRS). Kot dokazilo se zahteva »Podpisana in ?igosana izjava ponudnika o tehnologiji in pasovna ?irina prenosa podatkov«. Izjava o hitrosti prenosa podatkov, ki je sestavni del razpisne dokumentacije, pa predvideva samo prostor za vnos hitrost, o tehnologiji ne govori. Ali je treba Izjavo dopolniti?
12. Navodila ponudnikom - str. 15, tč. 9.1.3.6. :
Kaj pomeni »hitrost prenosa podatkov«? Ali je to nazivna hitrost tehnologije omre?ja?
Vpra?anja glede meril:
13. Navodila ponudnikom (merila) ? str. 16 ? 19., tč. 10.1.1. in tč. 10.1.2.:
Na podlagi kak?nih kriterijev so določena merila?
14. Navodila ponudnikom (merila) ? str. 16 ? 19., tč. 10.1.1. in tč. 10.1.2.:
Na podlagi katerih kriterijev so določeni ponderiji? Ta podatek ?elimo izvedeti za vsak ponder, ki je opredeljen v merilu (vrsta, razlog za uvrsitev v merilo in za vi?ino ponderja).
15. Navodila ponudnikom (merila) ? str. 16 ? 19., tč. 10.1.1. in tč. 10.1.2.:
Prosimo, da nam obrazlo?ite razlog za vi?ino ponderja za merilo roaminga oz. gostovanja.
16. Navodila ponudnikom (merila) ? str. 16 ? 19., tč. 10.1.1. in tč. 10.1.2.:
Zakaj so pri roamingu upo?tevane samo dr?ave, ki so zapisane in zakaj je vi?ina ponderja za posamezno dr?avo v vi?ini, kot je določena? Prosim, da posredujete način izračuna tega ponderja in podlago za le tega.
17. Navodila ponudnikom ? Kaj če ima ponudnik sklenjeno pogodbo po kateri se obračunavajo različne cene pri gostovanjuv tujem omre?ju za dohodne in odhodne klice ? katero ceno se navede v takem primeru? Kako se take cene ovrednotjio pri merilu za izbiro najbolj?ega ponudnika?
Vpra?anja glede cen, ki jih moramo navajati v obrazcu in Ponudba/predračun in ki se uporabljajo kot merila za izbor ponudnika
18. Cene klicev v domača omre?ja, Cena za mednarodne pogovore, Cena za CSD prenos podatkov: V mobilnih telekomunikacijah se cene nekaterih storitev lahko oblikujejo različno za različne čase dneva ? npr. vi?ja in ni?ja tarifa za pogovore. V primeru, da ?eli ponudnik ponuditi tako oblikovane cena nas zanima, kako naj to prika?e v obrazcu Ponudba/predračun in kako se bodo cene za različne tarife upo?tevale pri izračunu Meril za izbor?
19. Cene klicev (splo?no, za vse cene)
Eden od mo?nih načinov obračunavanja klicev v mobilnih telekomunikacijah je vključitev določene količine minut klicev v ceni naročnine. V takih primerih je cena za klice pod določeno mesečno količino enaka 0 SIT/min, nad to količino pa ima ceno različno od 0. Če ?eli ponudnik ponuditi tak način obračuna, kako naj ga prika?e v obrazcu Ponudba/predračun in na kak?en način se bo taka cena (ki je pod določeno količino enaka 0 SIT) vrednotila v Merilih za izbor?
20. obte?itev mednarodnih pogovorov
V formuli obte?itev mednarodnih območij nara?ča od prvega mednarodnega območja, ki je najmanj obte?eno, do petega mednarodnega območja, ki je najbolj obte?eno. Pričakovati bi bilo ravno obratno obte?itev, saj se ponavadi prvo območje nana?a na okoli?ke dr?ave (kamor se kliče največ), peto pa na najbolj oddaljene (kamor se kliče najmanj)? V primeru, da je obte?itev namenoma tak?na nam prosim pojasnite razloge zanjo.
21. Cena za roaming
Nekateri roaming partnerji imajo oblikovanih več tarif ? visoko, nizko... Zanima nas, kako naj dve različni ceni za različne čase dneva prika?emo v obrazcu Ponudba/predračun in kako se bodo cene za različne tarife upo?tevale pri izračunu Meril za izbor?
22. CPREN ? »Cena prenosa podatkov 10kb/s« v Sklopu 1
Cena prenosa podatkov je odvisno od vrste podatkovnega prenosa mo?no določiti za količino prenesenih podatkov ali pa za čas trajanja podatkovne zveze.
10kb/s ni ne količina ne čas trajanja, ampak hitrost prenosa podatkov. Količino prenesenih podatkov ponavadi merimo v kB ? ali pravilno domnevamo, da je pri?li v dokumentaciji do napake in bi se pravilno glasilo »Cena prenosa podatkov 10 kB«, podobno kot se zahteva za Sklop 2?
23. Cena prenosa podatkov, za Sklop 1 in Sklop 2
V mobilnih telekomunikacijah je običajno, da se za promet za večje količine prenesenih podatkov določi fiksna cena za določeno količino (v mesečno naročnino je vključena brezplačna količina podatkov), kar je s stali?ča stro?kov naročnika lahko bistveno ceneje kot obračun po posameznih kB. Če ?eli ponudnik ponuditi tak način obračuna, kako naj ga prika?e v obrazcu Ponudba/predračun in na kak?en način se bo taka cena (ki je pod določeno količino enaka 0 SIT) vrednotila v Merilih za izbor?
24. GPREN ? ?tevilo najvi?jega mo?nega prenosa podatkov
Kaj pomeni izraz »?tevilo najvi?jega mo?nega prenosa podatkov«? Verjetno je mi?ljena najvi?ja mo?na hitrost prenosa podatkov?
25. Cene za klice v mednarodnega prometa za območja 1 do 5
Katere dr?ave so uvr?čene v katera območja?
26. CBEL, CAVS, ?, CVB
Razpisnik navaja, da te cene pomenijo »Cena gostovanja (roaming) ?«, ne navaja po podrobneje, na katero ceno v gostovanju se oznaka nana?a. Nekateri roaming partnerji imajo po ceniku različne cene za klice v Slovenijo, za nacionalni klic v dr?avi gostovanja, podatkovni klic, ... V primeru, da imajo ponudnikovi roaming partnerji različne cene, nas zanima, kako naj se to prika?e v obrazcu Ponudba/predračun in kako se bodo cene za različne vrste klicev upo?tevale pri izračunu Meril za izbor?
27. CCSD9,6k-doma ? cena prenosa začetih 10 kB CSD 9,6 kb/s domač promet
Kaj pomeni »domač promet«? Podatkovni klici v lastnem poslovnem okolju, v lastnem mobilnem omre?ju, v druga slovenska mobilna omre?ja ali v slovensko stacionarno omre?je?
28. Merilo za Sklop 2, formule za izračun CDATA-doma in CDATA-Rn, n=1,...,8
Nikjer ni definirano, kaj se zgodi z ustreznim sumandom v formuli, kadar ponudnik ne ponudi določene vrste prenosa podatkov. Ali se, kadar ponudnik ne ponudi določene vrste prenosa podatkov, ustrezni sumand v formuli enostavno ne upo?teva?
29. CNAR v Sklopu 2:
a. str. 16 CNAR za sklop 2 je določena kot cena naročnine in nakupa/najemnine kartice. Kako naj ponudnik izrazi ceno nakupa kartice pri katerem gre za ankratnbi znesek in hkrati naročnino, ki je mesečni znesek?
b. Oznaki CNAR za naročnino za Sklop 1 in Sklop 2 sta enaki, čeprav iz vsebine razpisne dokumentacije sklepamo, da gre za dve različni ceni. Ali razumemo prav?
c. Obrazec Ponudba/predračun ne predvideva dveh različnih CNAR za Sklop 1 in Sklop2, čeprav bi iz vsebine razpisne dokumentacije sklepali, da sta to različni ceni. Ali razumemo prav in je potrebno v obrazec dodati ?e eno rubriko za ceno za Sklop 2?
30. Navodila ponudnikom - str. 20, tč. 12.:
Kako je razumeti določbo: »Naročnik lahko zamenja največ dva aparata v obdobju trajanja pogodbe pri enem uporabniku. Naročnik v času trajanja pogodbenega razmerja ni dol?an zamenjati terminalsko opremo, oziroma jo lahko v tem času zamenja le enkrat.« Iz določbe ni jasno koliko aparatov lahko uporabnik, naročnik zamenja? Ali pravilno sklepamo, da to pomeni, da bo naročnik v času trajanja pogodbe za vsako naročni?ko ?tevilko kupil največ dva aparata?
31. Navodila ponudnikom - str. 20, tč. 12:
Navodila zahtevajo ločen vnos DDV v obrazec Ponudba/predračuna, v samem obrazcu pa ni predviden prostor za ločen prikaz DDV. Ali v obrazcu lahko sami dodamo stolpec za ločen prikaz DDV?
32. Navodila ponudnikom ? str. 23, tč. 16.1.1.3.2.
Kako definirate profil uporabe poprečnega uporabnika, kot ga opredli 16.1.1.3.2?
33. Navodila ponudnikom ? str. 27, tč. 16.4.3.:
Prosimo, če nam podate podlago za določbo 16.4.3 in obrazlo?ite ali to pomeni, da naročnik lahko brez kakr?nihkoli upravičenih razlogov zavrne vse ponudbe ali katerekoli posamezne ponudbe?
Tehnične specifikacije:
34. Prosimo, da za tehnične specifikacije (stran 2) in krovno pogodbo (člen 4/III) in splo?ne pogoje (člen 34) definirate kaj pomeni »odzivni čas«. Ali odzivni čas izvajalca pomeni čas od prijave napake s strani naročnika do trenutka ko izvajalec začne s postopki za re?evanje prijavljene napake? Ali mora ponudnik odzivni čas zagotavljati v času delovnih ur določenih v 6. alineji 4. točke tehnične specifikacije?
35. V tehnični specifikaciji (3. odst. 4. točke) je določen odzivni čas 2 ur ali manj za terminalsko opremo visokega poslovnega razreda
»Odzivni čas za popravilo terminalske opreme je 4 (?tiri) ure ali manj, razen za terminalsko opremo visokega poslovnega razreda, kjer je odzivni čas 2 (dve) uri ali manj.«
v krovni pogodbi (4. člen) pa je določen odzivni čas 2 ur ali manj za terminalsko opremo funkcionarjev
»Odzivni čas izvajalca za popravilo terminalske opreme je 4 (?tiri) ure ali manj, razen za terminalsko opremo funkcionarjev, kjer je odzivni čas 2 (dve) uri ali manj.«.
Ali to pomeni, da je odzivni čas za terminalsko opremo funkcionarjev 2 uri ali manj ne glede na to kateri razred terminalske opreme uporablja funkcionar?
Kdo vse se ?teje za funkcionarja (oz. ali so to le dr?avni funkcionarji)?
Ali je odzivni čas za terminalsko opremo visokega razreda 2 uri ali manj samo za funkcionarje ali za vse uporabnike (t.j. tudi če uporabnik ni funkcionar)?
36. Ali 7 dni (4. alineja 4. točke v tehnični specifikaciji in 4. člen v pogodbi) pomeni 7 delovnih dni, kot je to določeno za 3 delovne dni v primeru funkcionarjev?
37. Tehnične specifikacije ? str. 2, tč. 4:
Ali je odzivni čas za popravilo terminalske opreme določen za Republiko Slovenijo, ali za katerokoli dr?avo, kjer se nahaja uporabnik? Ali mora imeti ponudnik zagotovljeno to storitev na primer tudi v ZDA.? Ali je rok za odpravo napake določen za Republiko Slovenijo?
38. Tehnične specifikacije ? stran 4, točka 5: Kaj pomeni »Nazivna pasovna ?irina za prenos podatkov: 107kbps/384kbps«? Prosimo za obrazlo?itev pomena obeh ?tevilk in njune povezave oziroma odvisnosti.
39. Tehnične specifikacije ? stran 4, točka 5.1.1.1, 4. alineja: Kaj pomeni »zdru?ljivost z opremo večine ponudnikov mobilnih podatkovnih storitev«? Ali ne zado?ča, da je ponujeni PCMCIA vmesnik zdru?ljiv z opremo samega ponudnika in njegovih partnerjev v gostovanju, saj ponudnik pri njih ponuja mobilne podatkovne storitve? Kdo so ti »ponudniki mobilnih podatkovnih storitev« in kako se ugotavlja »večina«?
40. Tehnične specifikacije ? stran 4, točka 5.1.1.1, 5. alineja: Zakaj mora oprema omogočati prenos v treh načinih (GPRS in EDGE in UMTS), če pa se od ponudnika zahteva, da ponudi najmanj dva načina? Čemu zahtevati opremo, ki bo znala delati nekaj, česar ponudnik tehnično ne omogoča in tudi ne ponuja v prijavi na javni razpis?
Splo?ni del pogodbe ? Splo?ni pogoji
41. Splo?ni del pogodbe ? Splo?ni pogoji - člen 5.: zahteva se »?vzpostavitev zvez in uporabo drugih pogodbenih storitev, tudi v omre?jih pogodbenih operaterjev.« Glede na to, da vsi pogodbeni partnerji v tujini ne zagotavljajo vseh storitev je najbr? mi?ljeno, da mora pogodbene storitve zagotavljati, kot so le te določene z zakonodajo dr?ave v kateri pogodbeni operater deluje in s tehničnimi in drugimi pogoji, ki jih določi pogodbeni operater (kot to določa 3. člen splo?nih pogojev).
42. Splo?ni del pogodbe ? Splo?ni pogoji - člen 16.: »?.dodeli telefonske ?tevilke po izbiri naročnika« je najbr? mi?ljeno »?po izbiri naročnika v okviru tehničnih mo?nosti in izmed neuporabljenih ?tevilk«?
43. Splo?ni del pogodbe ? Splo?ni pogoji - člen 32. ? Ali so s tem mi?ljeni brezplačni klici na navedeno ?tevilko za naročnike izvajalca iz izvajalčevega omre?ja?
44. Splo?ni del pogodbe ? Splo?ni pogoji - člen 34. prvi odstavek: »?.popravilo terminalske opreme na lokaciji naročnika .« Najbr? je mi?ljeno »? prevzem v popravilo terminalske opreme na lokaciji naročnika ?«?
Krovna pogodba
45. Krovna pogodba - 2. člen 2. odstavek določa, da je podrobnej?a specifikacija storitev razvidna iz priloge 3 ? ali priloga 3 manjka oz. kaj se ?teje za prilogo 3?
46. Krovna pogodba - člen 4, prvi odstavek, ?tevilka za prijavo napak: Ali prav razumemo, da je tukaj mi?ljena ?tevilka, na katero poobla?čeni predstavnik naročnika prijavlja napake? In ne ?tevilka, na kateri uporabniki naročnikovih telefonov lahko dobijo splo?ne informacije?
47. Krovna pogodba - člen 4, 3. odstavek ? Ali je za 10 dni mi?ljeno 10 delovnih dni?
48. Krovna pogodba - ali določba 6. člena 3. odstavka pomeni, da bo naročnik preveril cene iz posameznega poslovnega paketa oziroma paketa za velike poslovne uporabnike in za obračunavanje v skladu s predmetno določbo izbral paket, ki je za naročnika v celoti najugodnej?i?
49. Krovna pogodba - člen 11: pogodbe določa, da bo naročnik pridobil vse pravice, ki so vezane na opremo. Ali lahko prosim opi?ete katere pravice bo naročnik s tem pridobil?
50. Krovna pogodba - 13. člen 3. odstavek določa, da lahko naročnik bančno garancijo uveljavi brez predhodnega obvestila v primeru, da se kr?itev garancijskih obveznosti pojavi več kot trikrat. Kaj bo naročnik ?tel za različne pogodbe? Kako bo naročnik dokazal oz. utemeljil kr?itev garancijske obveznosti?
51. Krovna pogodba - člen 16: Ali prav razumemo pogoj, da za delavce izvajalca, ki sodelujejo pri izvajanju del, ki se opravljajo na lokacijah naročnika ali pri opravljanju del kjer se prihaja v stik s kakr?nimikoli podatki naročnika ali drugih dr?avnih organov veljajo pogoji, da so polnoletni dr?avljani Republike Slovenije, ki niso bili obsojeni za kaznivo dejanje, ki je po zakonu ovira za sklenitev delovnega razmerja v dr?avnem organu? Zakaj ste za delavce izvajalca določili tako stroge pogoje?
52. Krovna pogodba - člen 20: V primeru, da se razmerje med tr?nimi dele?i posameznih operaterjev mobilne telefonije spremenijo za 10% (deset odstotkov) ali več (pri čemer se prehod tr?nega dele?a z enega na drugega operaterja mobilne telefonije ?teje samo enkrat), bo naročnik prekinil pogodbo brez odpovednega roka. Ali lahko prosim obrazlo?ite kako je ta določba povezana s predmetom pogodbe in zakaj je ta določba v pogodbi? Zanima nas tudi kako bodo določeni ti odstotki v praksi? Prosimo, da nam podate prikaz tega izračuna na primeru.
Neposredna pogodba
53. Neposredna pogodba - 2. člen prvi odstavek ? v besedilo je ?e vstavljen datum, ko naj bi ponudnik predlo?il ponudbo.
54. Neposredna pogodba - Ali prav razumemo, da 4. člen določa, da naročnik za čas trajanja pogodbe prejme SIM kartice in kupi terminale?
OBRAZCI
55. V obrazcu PREDRAČUN/PONUDBA: Dr?avo končne izdelave aparata je te?ko navesti vnaprej, saj se aparati istega proizvajalca lahko proizvajajo v različnih tovarnah v različnih dr?avah. Ali je dovoljeno napisati dr?ave, kjer se trenutno proizvajajo posamezni ponujeni aparati in bo naročnik kasneje pripravljen sprejeti tudi aparate, katerih končna izdelava bo morebiti potekala v tretjih dr?avah, ki jih ob oddaji ponudbe ni mogoče predvideti?
56. Glede na to, da je javni razpis objavljen za obdobje 2006-2008 je (glede na hiter razvoj tehnike in tehnologije mobilnih telekomunikacij) realno pričakovati, da bodo proizvajalci ponujenih aparatov v tem obdobju ponujene modele prenehali izdelovati. Ali bo v takem primeru naročnik po ponujeni ceni pripravljen sprejeti druge aparate, če bodo zadostili tehničnim pogojem?
57. Obrazec DODATNE TOČKE: pri postavki »Ločevanje stro?kov ?« sta v tekstu dve zvezdici (**) ? kaj pomenita? |